Kredit: Shutterstock/S_buckley/Kathy Hutchins

bekas Danity Kane penyanyi Aubrey O'Day terus bercakap tentang dia urusan yang sudah lama dikhabarkan dengan Donald Trump adalah, Donald Trump Jr ., dan dia tidak menahan diri.

Kedua-duanya bertemu ketika Aubrey bertanding pada musim kelima rancangan realiti bekas presiden yang dua kali dicacatkan itu, Selebriti perantis . Semasa dalam rancangan itu, Aubrey meletakkan tempat ketiga yang mengagumkan dalam pertandingan itu, dan dia mula terlibat dalam hubungan luar nikah yang sangat intim dengan Don Jr. Ia sangat intim, sebenarnya, Aubrey masih menganggap Don Jr. 'teman jiwanya.'

Aubrey pada mulanya mengelak daripada menjelaskan secara terperinci tentang hubungan cinta itu kerana menghormati Don Jr. kerana dia tidak mahu 'menyakitkannya' atau 'meminimumkan apa yang mereka ada.'

'Saya sayang dia. Cinta, sayang, cinta. Saya akan sentiasa menyayanginya,” kata penyanyi itu Muka surat Enam . 'Apabila saya mengatakan bahawa [dia] adalah pasangan jiwa saya, saya tidak akan berbohong. Saya seorang yang sangat jujur, jadi saya tidak akan berkata, 'Oh, saya tiada kaitan dengan dia. Dia tidak masuk akal.' Seperti, tidak, dia sama seperti saya.'

Aubrey, yang sentiasa terkenal dengan terus terang bercakap dan bersikap telus, berkata bahawa lelaki yang dikenalinya Don Jr. tidak lagi wujud selepas dia memilih 'kehidupan yang tidak tulen' dan memutuskan untuk 'menjual habis' dan bergabung tenaga. bersama bapanya selepas Trump memutuskan untuk bertanding jawatan presiden Amerika Syarikat.



'Saya melihat dia memilih kehidupan yang tidak sahih - untuk status, kuasa, apa sahaja,' dedah Aubrey. 'Saya sangat kecewa dengan apa yang dia jadi.'

Penyanyi 'Rosak' sentiasa menjadi sekutu vokal kepada komuniti LGBTQ+ serta minoriti lain, dan dia percaya Don Jr. juga percaya pada nilai yang sama dan hanya 'fiskal' Republikan.

'Saya betul-betul begitu sejak saya masih muda, dan saya sentiasa sangat empati. Saya mempunyai hati yang berdarah, dan saya membela orang yang tidak bersuara. Dan apabila saya memilikinya, saya akan menggunakan sebanyak mungkin untuk mendorong agenda untuk orang yang patut dilihat. Dan dia suka semua perkara tentang saya. Dan lelaki yang anda lihat sekarang mungkin tidak akan,” Aubrey menduga.

Hubungan sulit itu dikatakan terhenti selepas keluarga Trump mengetahui tentang percubaan Aubrey dan Don dan menekan Don Jr. untuk menamatkan hubungan itu.

Pada masa itu, Don Jr telah berkahwin dengan Vanessa Trump, dengan siapa dia berkongsi lima anak. Sumber sebelum ini memberitahu outlet bahawa hubungan sulit Aubrey dan Don Jr. adalah pemangkin yang membawa kepada 'kejatuhan' perkahwinannya dengan Vanessa, yang memfailkan perceraian pada 2018.

'Dia memberitahu saya semua hukuman yang dia akan hadapi, anda tahu, apa yang berlaku dan kehidupan yang dia hadapi dan apa yang dia perlu lakukan untuk membuktikan dirinya di dunia itu semula,' kata Aubrey. saluran berita. “Dan salah seorang daripadanya ialah, saya akan disekat dalam segala-galanya. Dan selepas perceraiannya, saya tidak disekat dalam segala-galanya.”

Aubrey memuji kematian hubungannya dengan Don Jr kerana membenarkan dia meneruskan Pantai Jersi bintang Paul ” DJ Pauly D” Delvecchio kerana dia terdedah dan tidak bersedia dari segi emosi.

“Saya fikir untuk mencari apa yang dia dan saya ada mungkin akan menjadi sangat, sangat sukar. Dan saya tidak bergantung padanya,” the Membuat Band tawas dikongsikan. 'Saya benar-benar menyerah pada [cinta] selepas itu, itulah cara saya dapat bersama Pauly.'

'Jika saya sangat jujur, saya mempunyai saat-saat di mana saya tertanya-tanya sama ada seseorang akan mencintai saya seperti dia mencintai saya lagi,' Aubrey mengeluh.

Aubrey seterusnya mengatakan bahawa dengan bantuan ahli terapinya, dia mengetahui bahawa dia perlu 'berkabung' pengakhiran hubungannya dengan Don Jr. sebagai 'kematian'. Namun, dia masih tertanya-tanya bagaimana kehidupannya jika dia dan Don Jr. tinggal bersama.

'Saya telah bertanya kepada diri sendiri, adakah saya akan menjadi Karen [jika saya tinggal bersamanya]? Adakah saya akan memakai topi merah?” Aubrey tertanya-tanya. 'Saya tahu betapa palsunya semua itu - jadi, berpotensi. Dan jika saya boleh disayangi seperti itu lagi? Saya tidak tahu.”