Keluhan yang sah atau mengamuk diva?

Itulah soalan hari ini selepas Bethenny Frankel membuat kata-kata kasar Twitter menuntut pemandu Ubernya dipecat! Sebabnya? Dia tidak berhenti masuk ke jalan masuknya dan enggan membantunya membawa begnya. Dia juga meninggikan suaranya padanya mengikut Suri Rumah Sebenar New York bintang.

Bethenny, 47, membawa kepadanya Twitter beberapa jam yang lalu menulis, 'Saya baru sahaja mendapat pemandu PSYCHO @Uber yang enggan masuk ke jalan masuk & membantu membawa beg & meminta saya datang kepadanya dengan meninggikan suaranya.'

Dia menambah, 'Saya tidak pernah melakukan ini tetapi dengan keadaan dunia saya menuntut uber memecatnya hari ini atau saya akan kehilangan s**t saya. #wrongdaywrongb**ch.”

tweet uber bethenny frankel



Bethenny mendapat beberapa kritikan daripada seorang pengulas, yang menyebabkan dia membalas tweet: “Dia sangat suka berperang dan bermakna ia menakutkan saya dalam kejadian di New York baru-baru ini. Tetapi terima kasih atas kepahitan anda.”

Tidak pasti tentang 'acara NYC baru-baru ini' yang dia maksudkan.

Bethenny bagaimanapun terus menerima tindak balas daripada beberapa peminat dengan satu mengingatkannya bahawa pemandu Uber tidak bertanggungjawab membawa begnya.

Dia menjawab dengan menulis, “Jerit pada pelanggan…tidak. Pemandu agresif yang marah menakutkan saya.” Tangkapan skrin pertukaran itu ada di bawah -

tweet uber bethenny frankel 1

Kredit Foto: Charles Sykes/Bravo

Jadi kita kena tanya…

BERITAHU KAMI – BETULKAH BETHENNY MAHU PEMANDU INI DIPEcat? ATAU DIA MENJADI DIVA?