Camille Grammer mengucapkan selamat tinggal kepada ibunya, Maureen Wilson Donatacci , pada hari Sabtu selepas bertarung lama dengan kanser.

Bersama beberapa siri gambar mereka berdua di kala lebih bahagia, yang Suri Rumah Sebenar Beverly Hills bintang mengesahkan Maureen meninggal dunia pada usia 75 tahun selepas menunjukkan kekuatan berdekad-dekad dalam menghadapi penyakit maut itu. Camille segera disambut dengan kasih sayang dan sokongan daripada bekas rakan pelakonnya dan Bravolebrities lain.

'Ibu saya mendapat sayap malaikatnya hari ini,' Camille, yang juga pernah mengalaminya menghadapi kanser , menulis kepada peminat dan pengikutnya pada 17 Disember. “Dia seorang pahlawan cantik yang kuat yang berjuang hingga ke akhirnya. Kekuatan dan ketabahannya menjadi inspirasi kepada ramai orang. Dia menjalani hidupnya dengan sepenuhnya. Cinta dan rasa humornya membuatkan kami berasa lebih baik semasa masa sukar. Saya akan merindui awak setiap hari. Saya sangat sayangkan awak!”

Lihat siaran ini di Instagram

Siaran yang dikongsi oleh Camille Meyer (@therealcamille)



Susulan posting itu, Camille dibanjiri dengan mesej yang baik.

'Camille Saya sangat menyesal atas kehilangan anda ... Memikirkan anda,' tulis Kyle Richards .

“Oh Camille hati saya hancur untuk awak. Xx,” kata Denise Richards .

'Damai sejahtera bagi kamu semua,' dihantar Vicki Gunvalson .

Dan selepas Shannon Beador memberitahu Camille, “Saya minta maaf Camille! Menyampaikan kasih sayang kepada anda dan keluarga anda,” Kathy Hilton bertindak balas dengan tangan berdoa dan emoji patah hati.

RHOBH Kyle Richards, Denise, Kathy Hilton dan Banyak Lagi Reaksi terhadap Kematian Ibu Camille Grammer

Sutton Strarke bersuara juga, memberitahu Camille, “Saya sangat menyesal mendengarnya. Dan sangat gembira anda dapat melihatnya dan bersamanya. Semoga dia tenang di syurga.”

“Semoga dia Bertenang,” tambahnya Mercedes 'MJ' Javid .

Kemudian, bekas bintang bersama Camille, Taylor Armstrong , berkongsi, “Maaf Camille … Memikirkan anda dan keluarga anda,” dan Stephanie Holman berkata dia 'sangat menyesal atas kehilangan anda.'

Bravolebrities Reaksi terhadap Kematian Ibu Camille Grammer

Pada bulan September, Camille berkongsi beberapa gambar ibunya, mengesahkan Maureen telah melawan kanser selama beberapa dekad.

“Untuk hari lahir saya, saya menghabiskan beberapa hari bersama keluarga saya. Ia adalah hari lahir yang sangat istimewa untuk saya meluangkan masa itu bersama ibu saya yang telah berjuang melawan kanser buah pinggang dan pundi kencing selama bertahun-tahun sekarang,” tulis Camille dalam kapsyen tayangan slaidnya. “Dia pertama kali didiagnosis pada usia 47 tahun dengan kanser ovari tahap 3. Dengan bantuan doktornya yang hebat, dia masih bersama kami.”

“Hari jadinya yang ke-75 adalah pada 19 September. Berkatilah dia kerana tidak berputus asa bertahun-tahun yang lalu,” sambungnya. “Biarlah ini menjadi peringatan betapa berharganya kehidupan. September ialah Bulan Kesedaran Kanser Ginekologi (GCAM). Wanita mendengar badan anda jika ada sesuatu yang tidak kena hubungi doktor anda. Jangan lupa Pemeriksaan tahunan anda.”

Lihat siaran ini di Instagram

Siaran yang dikongsi oleh Camille Meyer (@therealcamille)

Camille telah dipaparkan padaSuri Rumah Sebenar Beverly Hillsdalam peranan sepenuh masa dari musim pertama hingga musim kedua dan telah membuat beberapa penampilan cameo dan bintang tetamu pada tahun-tahun selepas itu.