Jenelle Evans ‘ibu, Barbara Evans , dimusnahkan oleh yang dipecat Ibu Remaja 2 kemenangan mahkamah baru-baru ini star.

Pada 4 Julai, hanya sehari selepas mengetahui anak perempuannya dan suaminya, David Eason , telah mendapatkan semula hak penjagaan tiga orang anak mereka , termasuk anak perempuan mereka, Ensley, 2, anaknya Kaiser, 5, dan anak perempuannya Maryssa, 11, Barbara mengkritik keputusan hakim. Dia mendedahkan apa yang berlaku apabila pasangan itu tiba di rumahnya pada malam Rabu untuk menjemput anak-anak untuk cuti hujung minggu.

'Ia adalah satu ketidakadilan kepada kanak-kanak,' Barbara marah Radar Dalam Talian . 'Kami semua sakit perut.'

Berikutan keputusan itu, Jenelle dan David pergi ke rumah Barbara untuk menjemput Ensley dan Jace.

“David datang ke rumah saya, dan memulakan pergaduhan sekali lagi. Jace sangat kecewa, dan dia tidak mahu pergi bersama mereka,” katanya.



Menurut Barbara, Jace, yang telah tinggal bersamanya sepanjang hayatnya, enggan pergi bersama ibunya. Ini dengan cepat mencetuskan pergaduhan antara Barbara dan David.

“Dia adalah orang yang sama seperti biasa. Dia tidak akan berubah. Dia seorang raja yang jahat,” kata Barbara.

Sebagai tindak balas kepada dakwaan Barbara, orang dalam yang rapat dengan Jenelle memberitahu Radar bahawa Jace mahu tinggal bersama neneknya hanya kerana sepupunya berada di sana. Jace akan menyertai Jenelle dan David di rumah mereka tidak lama lagi.

'Sekarang mereka kembali dengan lelaki gila ini,' Barbara menyambung. 'Dia kembali dalam perbuatan jahatnya.'

Walaupun David, yang mendorong siasatan CPS pada bulan Mei selepas membunuh anjing mereka Nugget , 'berpura-pura baik' semasa ulang tahun kelima Kaiser bulan lalu, yang dilemparkan oleh ayahnya, Nathan Griffith , Barbara berkata ia adalah 'semua persediaan.'

'Setelah ia ditolak, seluruh warna sebenar mereka keluar,' dakwanya.

Melangkah ke hadapan, Barbara berkata dia akan terus berjuang untuk anak-anak Jenelle dan David dengan harapan untuk memastikan mereka dibesarkan dalam persekitaran yang selamat .

Kredit Foto: Startrakphotos, MTV