Kelly Bensimon sedang bercakap tentang sebab dia berfikir Andy Cohen tidak menyukainya kerana laporan baru mendedahkan dia percaya muncul di Suri Rumah Sebenar New York City 'hampir merosakkan hidupnya.'

Menurut laporan baharu, bekas bintang realiti itu, yang muncul pada musim kedua, ketiga dan keempat siri TV Bravo, berasa 'didera secara mental' semasa berada di rancangan itu. Dia percaya dia sebenarnya kehilangan sebahagian daripada keupayaannya untuk membuat wang.

“Dia merasakan dia didera secara mental. Orang ramai memberitahunya supaya tidak melakukannya,” dedah sumber yang rapat dengan Kelly Muka surat Enam pada 10 Jun. '[Menampakkannya] menjejaskannya mencari nafkah dan dia kehilangan sebahagian besar hidupnya dan peluang untuk menjana wang.'

Semasa penampilan di Keluar di Alam Liar podcast beberapa hari lalu, Kelly membuka cerita tentangnya bekas musuh di skrin , Bethenny Frankel . Dia menuduh Bethenny gagal menjaga dirinya dengan betul semasa dia mengandung Bryn, sekarang 9. Kelly kemudian bercakap tentang Andy dan perasaan buruknya yang didakwa terhadapnya.

'Andy tidak begitu menyukai saya - kerana saya seperti perjanjian sebenar. Mungkin dia tidak suka saya kerana saya berada di Playboy atau kerana saya mendapat muka depan Shape,” dia mengesyaki.



'Dia sentiasa membuat saya berasa seperti saya tidak disenangi,' kata Kelly tentang Andy. “Saya cuma tahu dan saya rasa dia tidak sukakan saya. Apabila dia menulis bukunya, saya menulis artikel yang bagus untuknya dan dia langsung tidak menghargainya.'

Kelly menimbulkan kekecohan dengannya komen ke arah Bethenny. Dia mendakwa Bethenny mengalami komplikasi kehamilan semasa perjalanan cast dan dikatakan memberitahu Kelly, 'Oh, jika saya mengalami keguguran, apa pun.' Tidak lama kemudian, kem Bethenny menjawab dakwaan Kelly dan menafikan sebarang komen sedemikian.

Mengikuti lariannya selama dua musimSuri Rumah Sebenar New York City, Kelly mula bekerja sebagai ejen hartanah untuk Dolly Lenz.

Kredit Foto: Debby Wong/Shutterstock.com, lev radin/Shutterstock.com