Jangan sekali-kali seseorang menahan pendapatnya, Kelly Dodd sedang bertegur sapa Peggy Sulahian berikutan episod terbaru Suri Rumah Sebenar Orange County .

Dalam blognya, Kelly merujuk Peggy sebagai 'penyelenggaraan tinggi' dan 'buzzkill', menafikan mentertawakannya dengan Hakim Tamra, dan juga mendedahkan bahawa Peggy tidak sesuai dengan pelakon. Di bawah adalah petikan dari Kelly blog yang bagus .

Kelly merasakan Peggy terlalu 'penyelenggaraan tinggi' -

'Bila Peggy membuat pintu masuk besarnya masuk Lydia Bilik sebelum makan malam, saya tidak dapat menahan ketawa. Bajunya tertera 'WATEVER' tetapi mukanya menjerit 'HIGH MAINTENANCE.' Dia memberitahu Lydia dengan segera bahawa dia kesejukan, dia kelaparan, dia letih...dan Lydia, sebagai tuan rumah yang baik hati, berebut untuk memastikan Peggy selesa. Ia seperti menonton Smithers dan Mr. BurnsThe Simpsons.Dan sama seperti Monty Burns, Peggy bersedia untuk melepaskan anjing-anjing itu.”

Dia memanggil Peggy untuk merakam mereka secara rahsia , dan menafikan mentertawakannya dengan Tamra –



“Pertama sekali, untuk menjawab soalan hangat minggu ini, Tamra dan saya TIDAK mentertawakan Peggy. Pada satu ketika pada waktu malam, kami semua pergi dan memakai baju tidur kami. Apabila Tamra dan saya keluar dari bilik kami, saya terhantuk Vicki pintu dan Tamra mengetuk Shannon pintu. Kami melakukannya pada masa yang sama, dan berpandangan antara satu sama lain dan hanya ketawa. Saya tidak dapat memberitahu anda mengapa ia sangat lucu-saya rasa anda perlu berada di sana. Kemudian Peggy membuka pintunya dan mula menjerit kepada kami supaya berhenti mentertawakannya! Ia sangat pelik, ia menjadikan semuanya lebih lucu, dan kami ketawa lebih kuat. Satu-satunya perkara yang pelik tentang Tamra dan saya berseronok ialah paksaan Peggy untuk merakam kami di telefon bimbitnya. Siapa yang buat begitu?”

Kelly menuduh Peggy mementingkan diri sendiri -

'Saya menghargai Lydia cuba menjelaskan kepada Peggy bahawa apabila saya berkata saya akan meminta ayah saya memanggil ayahnya, saya menggunakan kiasan. Saya tidak terkejut bahawa Peggy masih berkeras untuk menganggapnya sebagai penghinaan peribadi. Dalam dunia Peggy, segala-galanya adalah mengenai Peggy, sepanjang masa.

Kerana ia adalah malam terakhir kami di Iceland, Lydia telah menganjurkan pengalaman makan malam viking untuk kami. Mereka benar-benar menarik semua perhentian. Sayang sekali Lydia terpaksa merindui sebahagian besar keseronokan kerana pesta kasihan Peggy... Peggy akan muncul lewat lebih sejam, menjaga Lydia, dan bertindak seperti tindakan belas kasihan. Ia hanya kasar! Dia berlagak seolah-olah dia sedang membantu Lydia, dengan merosakkan malam terakhir perjalanannya. Peggy fikir dia siapa? Adakah saya satu-satunya orang yang menganggap ini agak keterlaluan?”

Dia merujuk kepada Peggy sebagai 'buzzkill' -

“Saya meminta maaf kepada Peggy semasa makan malam kerana saya bimbang tentang perasaannya. Saya ikhlas. Sambutannya sejuk seperti yang saya jangkakan sekarang. Saya sentiasa menyukai Peggy dan berasa seperti saya telah mengenalinya kembali di O.C. Tetapi melihat dia jauh dari Diko dan ruang selamat Lambbourghininya menunjukkan kepada saya siapa dia sebenarnya. Saya mungkin kasar dengan bahasa saya dan kadang-kadang saya suka minum, tetapi saya bukan orang yang jahat! Saya hanya mahu semua orang bergaul dan bergembira…dan Peggy adalah orang yang hebat. Saya fikir tuduhan Peggy semasa makan malam, cuba mendedahkan rakaman telefonnya, dan serangan spontannya ke atas keibubapaan Meghan membuatkan semua orang tertanya-tanya. Seperti yang saya katakan dahulu, saya akan katakan sekarang-ia melampaui. Tetapi adakah anda perasan bagaimana apabila dia meninggalkan restoran, moodnya meningkat?

Kelly menutup blognya dengan menyatakan Peggy tidak sesuai dengan pelakon -

“Mengambil langkah ke belakang dan melihat gambaran besarnya, saya rasa Peggy sudah keluar dari kedalamannya dengan wanita-wanita ini. Dia berkata dia tidak pernah menyertai lawatan kanak-kanak perempuan, dan pada awal musim dia berkata dia akan menyertai kumpulan kami untuk menjalinkan persahabatan baharu di luar gelembung keluarganya. Dalam kumpulan seperti kami, kami minum, kami berdebat, kami meminta maaf, dan kami bergerak ke hadapan. Sesuatu yang sangat bodoh dan boleh diselesaikan dengan cepat pada keesokan paginya bertukar menjadi peristiwa besar bagi Peggy. Ia tidak begitu serius!”

Komen Kelly mengenai Peggy tidak sesuai dengan kumpulan itu menarik kerana awal minggu ini, satu laporan keluar menyatakan pelakon mahu Peggy dipecat daripada persembahan.

Kredit Foto: Bravo TV

BERITAHU KAMI – ADAKAH ANDA BERSETUJU DENGAN PENDAPAT KELLY TENTANG PEGGY?