Suri Rumah Sebenar Orange County bintang Kelly Dodd tidak pernah menjadi orang yang mengecilkan kata-katanya, jadi tidak hairanlah dia berkawan dengan castmate Peggy Sulahian dalam blog terbarunya!

Kelly tidak menahan diri kerana dia merasakan Peggy suka menjadi mangsa dan menyelarnya kerana mempunyai 'perbendaharaan kata yang terhad' (Diko, apakah perbendaharaan kata?). Dia mengambil isu dengan Peggy memberi nasihat perkahwinannya mengenai episod terbaru rancangan itu kerana dia merasakan Peggy 'tunduk' kepada suaminya Jangan cuba . Apabila ia datang kepada milik Vicki Gunvalson krisis kesihatan, Kelly mendedahkan dia mengesyaki ia adalah serangan kecemasan sejak awal, itulah sebabnya dia tidak berasa tergesa-gesa untuk pergi berjumpa Vicki di hospital.

Kelly juga berkongsi bahawa hanya tinggal dua episod lagi sehingga perjumpaan semula .

Di bawah adalah petikan dari Kelly blog yang bagus

“Saya segera tahu bahawa Vicki mengalami serangan kecemasan. Dia keletihan, dan saya rasa dia takut untuk pergi makan malam, kerana kadang-kadang pergi ke makan malam itu boleh seperti memasuki sarang singa. Saya suka Peggy. Saya fikir dia seorang yang baik, dan saya tahu bahawa niatnya baik, tetapi dia benar-benar mengganggu saya. Saya mempunyai butang 'panas', dan butang itu akan ditekan apabila seseorang cuba memberitahu saya apa yang perlu dilakukan. Itulah yang Peggy lakukan kepada saya berulang kali, dan lagi, dan lagi. Akhirnya saya hilang sabar dengan dia.



Anda dapat melihat dengan jelas bahawa semua orang bimbang tentang Vicki dan mahu dia baik-baik saja. Saya fikir ia menjadi sedikit seperti 'terlalu ramai tukang masak di dapur' (Saya percaya bahawa Diko akan menterjemahkannya untuk Peggy, kerana perbendaharaan katanya yang terhad.). Jika saya bimbang tentang apa-apa, sebenarnya kita semua akan memberi Vicki lebih kebimbangan dan memburukkan keadaannya. Sekali lagi, Fridrik benar-benar berada di atas segala-galanya.

Saya harus katakan, Vicki Gunvalson mungkin bukan Michael Jackson, tetapi apabila mereka mendorongnya keluar dan membawanya menuruni tangga dengan jubah putih di atas kepalanya, dia kelihatan ikonik.

Walaupun begitu, saya tidak percaya Peggy tidak boleh menunggu dua saat untuk saya membayar bil saya di restoran. Sungguh mengarut! Saya berasa kelakar apabila dia tiba, Vicki sudah pun dilepaskan dan mereka perlu kembali segera. Karma!

Saya hanya suka bagaimana Peggy berkata bahawa dia menghormati suaminya dan saya harus mengambil nota daripadanya. Saya gembira kerana dia berada dalam hubungan yang baik. Saya rasa diam dan patuh adalah resipi untuk perkahwinan yang mantap!

Apabila kami membawa parti ke bilik Shannon, ia sepatutnya menjadi resolusi yang menyeronokkan antara wanita, tetapi kami menjadi sangat mabuk. Kesabaran saya terhadap Peggy telah hilang apabila dia berkata dia akan meminta suaminya memanggil suami saya. Ia membawa saya ke tepi kerana dia berkata ia seolah-olah ia adalah sejenis ancaman! Saya rasa seperti Peggy mempunyai cara untuk mengancam orang yang tidak bersetuju dengannya, dan ia sangat mengganggu. Apabila saya berkata saya akan meminta ayah saya memukul ayahnya, pertama sekali, saya tidak mengatakannya secara literal — saya menunjukkan kepada Peggy bagaimana bunyinya. Kedua, ia adalah eufemisme! Berkomunikasi dengan seseorang yang hanya mengambil frasa dan ungkapan secara literal adalah satu cabaran. Saya tidak memikirkan fakta bahawa bapa Peggy telah meninggal dunia, kerana ia adalah kiasan. Saya minta maaf jika ia mencetuskan sesuatu yang sensitif untuknya.

Sungguh manis melihat Vicki dan Tamra berpelukan, dan saya suka melihat mereka ketawa bersama pada keesokan harinya. Apabila Vicki berkata hidup adalah tentang berseronok, ia benar-benar menggembirakan. Bukankah itu sepatutnya kehidupan? Untuk Peggy tidak menjawab pintunya adalah tidak matang. Apabila saya berada dalam keadaan yang sama di Ireland, tiada siapa yang mengetuk pintu saya — malah Vicki! Saya lebih kepada Peggy bertindak seperti mangsa. Dia tidak pernah memiliki kesilapan atau kata-katanya, dan dia cuba menjadikan kami perempuan jahat. Kami hanya cuba ketawa dan berseronok. Saya gembira saya dapat membuat Tamra ketawa sekuat itu, walaupun Peggy memilih untuk mengambilnya dengan cara yang salah. Kompleks mangsa Peggy terdengar lantang dan jelas apabila dia berkata malam itu adalah salah satu pengalaman terburuknya.seluruh hidup. Wah, dia pasti mempunyai kewujudan yang cukup terlindung! Seperti yang saya katakan minggu lepas, adalah baik untuk semua orang keluar dari gelembung mereka sekali-sekala.

Sekali lagi, saya perlu menyerahkannya kepada Lydia, bukan sahaja untuk menganjurkan perjalanan ini tetapi juga kerana bersama Vicki dan situasi hospital. Saya fikir usahanya untuk meyakinkan Shannon untuk memaafkan Vicki mungkin terlalu bercita-cita tinggi, walaupun untuknya. Jika dia boleh membuat Shannon melepaskan dendam itu, dia harus diberi pingat untuk diplomasi! Saya rasa kita akan lihat bagaimana jambatan antara Vicki dan Tamra dan Shannon ini kekal dalam episod akan datang…hanya tinggal dua lagi sehingga pertemuan semula!”

Kredit Gambar: Bravo TV

BERITAHU KAMI – FIKIRKAN TENTANG KOMEN KELLY? ADAKAH ANDA BERSETUJU?