LuAnn de Lesseps sedang mengeluarkan permohonan maaf secara terbuka mengikutinya tangkapan mengejutkan awal pagi Ahad kerana mabuk tidak teratur, menentang penangkapan dengan keganasan, dan menahan pegawai polis…dan itu hanyalah tiga daripada lima jenayah yang didakwa atasnya.

Seperti yang kami laporkan sebelum ini, the Suri Rumah Sejati New York City star telah ditangkap dan dibebaskan di Palm Beach, Florida berikutan apa yang kelihatan seperti malam yang sangat liar.

Dalam permohonan maafnya, dia nampaknya telah sedar kerana menyalahkan perceraiannya dan perkahwinan 7 bulan yang singkat dengan bekas suaminya. Tom D'Agostino atas perbuatannya.

LuAnn, 52, menulis di Twitternya beberapa saat lalu: “Saya ingin memohon maaf yang paling ikhlas kepada sesiapa sahaja yang mungkin saya tersinggung dengan tingkah laku saya. Ini adalah kali pertama saya di Palm Beach sejak perkahwinan saya dan berada di sini membangkitkan emosi yang terpendam. Saya komited kepada 2018 yang transformatif dan penuh harapan.”

Dalam pembelaannya, ia akan datang pada ulang tahunnya yang setahun kerana dia berkahwin dengan Tom pada Malam Tahun Baru tahun lalu, ditambah pula dengan Palm Beach juga merupakan lokasi perkahwinan mereka. Pasangan itu akhirnya memanggilnya berhenti pada bulan Ogos selepas hanya 7 bulan perkahwinan.

Semasa penahanannya, LuAnn didakwa 'menghempas pintu dan menendang sekurang-kurangnya seorang pegawai polis' sambil berkata 'Saya akan membunuh kamu semua.' Yikes.

Dia akan kembali ke mahkamah pada 25 Januari. Mugshotnya di bawah -

luann de lesseps tangkap mugshot

LuAnn de Lesseps Mugshot

BERITAHU KAMI – ADAKAH ANDA FIKIR PENCERAIAN LUANN ADALAH YANG DIPERSALAHKAN?