Musim kelima Berkahwin dengan Perubatan penuh dengan drama, tetapi jika bahagian pertama perjumpaan itu menunjukkan sebarang petunjuk, kami belum melihat apa-apa lagi!

Pertama sekali, dengan cara yang paling tidak dramatik, Dr Simone mengumumkan bahawa dia dan suaminya, Cecil , telah berpisah, dan perceraian mereka akan muktamad dalam beberapa minggu!

Dia sangat penting tentang perkara itu, dan hanya berkata bahawa mereka berdua 'menjatuhkan bola' dan meletakkan segala-galanya dan semua orang di hadapan perkahwinan mereka.

Berita itu seolah-olah mengejutkan wanita lain, terutamanya Dr Syurga , yang segera mula menangis dan merayu Simone untuk terus mencuba.

miskin Syurga . Saya benar-benar fikir dia bermaksud baik, dan dia nampaknya benar-benar menyayangi rakan-rakannya, tetapi yah, penyampaiannya tidak bagus! Dia boleh kelihatan keras dan memaksa, mungkin sedikit invasif. Dan Heavenly mengetahui perkara ini tentang dirinya, dan dalam usaha untuk menjadi orang yang lebih baik, dia memulakan 'perjalanan rohani' musim ini.



Wanita-wanita lain ditanya sama ada mereka dapat melihat sebarang perubahan dalam Syurga. Dr Jackie dan Simone kedua-duanya merasakan dia telah berubah dalam beberapa cara, tetapi masih ada kerja yang perlu dilakukan. Tetapi Toya berkata dia sama, Heavenly lama, dan dia kadang-kadang boleh menjadi 'kejam'.

Toya menunjuk kepada komen yang dibuat oleh Heavenly tentang berat badannya, yang kelihatan sangat jahat, Toya tertanya-tanya sama ada Heavenly benar-benar kawannya. Toya menjelaskan bahawa sejarah gangguan pemakanannya, dan perjuangan sepanjang hayat dengan imej badan yang buruk menjadikan komen itu lebih menyakitkan.

Syurga terjamin Toya bahawa dia hanya 'bergurau', dan mempertahankan dirinya dengan mengatakan bahawa dia tidak mengatakan apa-apa tentang Toya yang dia tidak katakan tentang dirinya. Nah, saya fikir kita semua tahu itu bukan cara ia berfungsi, dan Toya pastinya tidak menganggapnya lucu, tetapi nasib baik untuk Heavenly, dia cukup pemaaf.

Dr. Countess turut merasai kesannya milik Syurga sifat kasar sepanjang musim, dan teringat cara kecil Heavenly yang sengaja salah menyebut namanya, yang juga Heavenly anggap sebagai 'gurauan'.

Mariah mengetahui dengan baik betapa menyakitkannya Heavenly dan jenakanya, dan cepat melontarkannya. Dia masih marah tentang komen 'ibumu' Heavenly, yang disebutnya 'jahil'.

sekali lagi, Syurga mempertahankan dirinya, berkata demikian milik Mariah ibu adalah jauh dari tidak bersalah, dan telah mengatakan banyak perkara jahat tentang wanita itu, termasuk bahawa Heavenly 'memumpak keluar' anak perempuannya, dan bahawa dia ingin 'membuang topi' di pantat Heavenly.

Sekarang, secara teknikalnya, Mariah yang sebenarnya mengatakan perkara ini, semasa 45 minit kata-kata kasar di Facebook Live, tetapi dia mengaitkan sentimen itu kepada ibunya. Dia juga mempunyai beberapa kata pilihan tentang Quad, dan isu perkahwinannya, membayangkan bahawa dia mementingkan diri sendiri.

Sebagai Syurga dan Empat berhadapan Mariah , pertengkaran itu terkeluar dari landasan sehingga Quad keluar dari tempat duduknya, dan mula berjalan ke arah Mariah, dan mereka semua hanya menjerit antara satu sama lain, jadi tuan rumah, Andy Cohen meminta rehat.

Setiap wanita masuk ke bilik persalinan mereka sendiri untuk menyejukkan badan...kecuali Syurga . Dia berjalan menyusuri lorong menuju milik Mariah bilik, dan dapat mendengar dia mengeluarkan suara dengan kuat kepada suaminya, Dr. Aydin dan pengeluar, tentang hujah mereka. Jadi, sudah tentu, dia terus melakukan perkara yang paling kebudak-budakan yang mungkin.

Dia menarik tanduk, dan janggut dan misai di seluruh poster besar itu Mariah telah menggantung dirinya di pintu bilik persalinan. Saya tahu…terlalu banyak perkara yang salah dengan ayat itu. Ia sebenarnya mustahil untuk memutuskan siapa yang kelihatan lebih menjengkelkan dalam senario ini-Mariah kerana sebenarnya menggantung poster gaya Glamour Shots sekolah lama yang bersaiz hidup; atau Syurga kerana merosakkannya. saya terkoyak.

Apabila wanita lain menemui apa Syurga telah melakukannya, mereka memarahinya, tetapi jelas menganggapnya agak kelakar. Kerana, anda tahu, ia adalah poster gaya Glamour Shots sekolah lama bersaiz sebenar.

Mariah agak kurang terhibur, dan saya boleh mendapatkannya. Maksud saya ia adalah poster gaya Glamour Shots sekolah lama, bersaiz hidup, dan tiada siapa yang berhak menyentuhnya, apalagi memusnahkannya.

Dua wanita itu bertengkar di lorong, dengan Syurga berkata demikian Mariah tidak sepatutnya bercakap tentang dia di Facebook, dan Mariah memanggil Heavenly jahil dan gila. Mariah sangat marah, dia enggan kembali ke set untuk meneruskan penggambaran.

Apabila wanita-wanita yang lain mengambil tempat semula di atas sofa, Andy bertanya kepada Heavenly apa yang mungkin merasukinya untuk melakukan perkara sedemikian, dan dia hanya menjawab sekali lagi bahawa itu hanyalah 'gurauan'.

Wanita-wanita itu menerkam perkara ini serta-merta, menunjukkan bahawa ini adalah jenis tingkah laku yang pernah mereka bincangkan dengan Heavenly sebelum ini, dan bahawa dia benar-benar tidak berada dalam hubungannya dengannya. Mariah untuk bermain-main dengan dia pula.

Ini adalah benar. Kedua-duanya tidak benar-benar berkawan selama bertahun-tahun, dan telah mengelilingi satu sama lain sepanjang musim, sentiasa di ambang ledakan, jadi pastinya Syurga tahu 'gurauan' kecilnya tidak akan diterima dengan baik. Tetapi bagaimanapun, dalam cara Syurga yang sebenar, dia tidak sedikit pun menyesal.

Bahagian pertama perjumpaan kemudian berakhir dengan Simone menjatuhkan dia penceraian bom pada rakan pelakonnya.

Nah, penonton, nantikan! Ini hanyalah ansuran pertama…masih ada dua lagi episod pertemuan semula, dan sumber yang rapat dengan rancangan itu mengatakan bahawa bom akan terus jatuh!

Minggu depan, para suami akan bercakap tentang pengalaman mereka sepanjang musim, dan Empat kehendak mendedahkan satu rahsia kira-kira Dr Greg itu boleh tukar kursus hidup mereka selama-lamanya!

Foto oleh: Charles Sykes/Bravo

BERITAHU KAMI – APA PEMIKIRAN ANDA MENGENAI REKAP & REUNION BERKAHWIN DENGAN PERUBATAN BAHAGIAN 1?