Adalah Suri Rumah Sebenar Potomac bintang Karen Huger kembali ke bandar Maryland kegemaran kami? Menurut Instagramnya, begnya sudah penuh dan sedia untuk digunakan!

Karen menyiarkan cerita di Instagram Storiesnya pada 17 Julai menunjukkan dia, bersama suami Ray Huger , berdiri dengan gembira di dalam trak bergerak gergasi dengan kapsyen, “Hari yang indah untuk mengemas…20854 kami kembali! #RHOP”.

Sekiranya anda tertanya-tanya, ya, 20854 ialah kod pos untuk Potomac!

Adakah ini bermakna Great Falls, Virginia mengucapkan selamat tinggal kepada satu-satunya grand dame? Ia akan kelihatan begitu. Hanya pada bulan April tahun ini, Muka surat Enam melaporkan bahawa Karen sedang memburu rumah dan merancang untuk kembali ke Potomac.



'Saya memburu rumah di Potomac, sudah tentu kembali ke 20854 masuk akal, di situlah rakan, keluarga dan orang tersayang kami berada,' akui Karen kepada outlet itu.

Bintang realiti dan suaminya berpindah dari Potomac kembali pada tahun 2017 untuk lebih dekat dengan ibu bapanya yang sudah tua tetapi keadaan telah berubah baru-baru ini. “Kedua-dua mereka menghidap Alzheimer dan demensia dan sedang kini telah meninggal dunia ,” kongsinya. 'Sudah tiba masanya untuk menutup bab itu dan teruskan.'

Walaupun Karen difahamkan teruja untuk kembali ke Potomac, dia tidak akan melupakan bandar yang dikenalinya sebagai rumah sejak beberapa tahun lalu. mengikut Rumah dan Reka Bentuk Bravo , Karen menyatakan rasa terima kasihnya terhadap Great Falls. “Orang ramai memeluk saya. Saya sayang jiran saya, saya sayang kawan saya di sana. Tetapi ia hebat. Sama seperti Potomac hangat ketika saya datang ke sana 20 tahun lalu, Great Falls membuka tangannya dan memeluk saya, terutamanya apabila saya kehilangan kedua ibu bapa saya,” bintang realiti itu terpancut.

Kami mungkin akan mendengar lebih lanjut tentang langkah ini di media sosial dan dalam episod yang tinggal RHOP musim 4 .

TheSuri Rumah Sebenar Potomacdisiarkan malam Ahad di Bravo pada 8/7c. Anda boleh melihat klip pratonton dari episod malam ini di bawah.

Kredit Foto: Charles Sykes/Bravo