Di tengah-tengah putus cintanya dengan bekas Randall Emmett , Peraturan Vanderpump bintang Lala Kent mendakwa dia menipunya beberapa kali. Randall, yang merupakan penerbit filem yang berjaya, juga dituduh melakukan kelakuan tidak wajar oleh beberapa wanita.

Tidak lama sebelum perpecahan, Lala dan Randall mengalu-alukan anak perempuan mereka bersama, dan hubungan mereka adalah jalan cerita yang kerap dalam rancangan Bravo. Pada bulan Jun, Lala mendakwa dia menawarkan $14,000 kepadanya untuk merahsiakan hubungan mereka pada awalnya ketika dia masih berkahwin secara sah dengan Ambyr Childers . Pada masa itu, dia mahu Lala bersetuju dengan perjanjian tidak mendedahkan.

Dalam baru-baru ini Instagram siaran, Lala seolah-olah mengambil jelingan pada Randall, menyiarkan foto dirinya dengan alat penggetar.

'Saya sangat gembira saya tidak memalsukan orgasme lagi,' tulis Lala pada 26 November dengan emoji penari.

Dalam foto itu, bintang itu memakai baju yang bertulis, 'Tiada orgasme palsu.'



Lihat siaran ini di Instagram

Siaran yang dikongsi oleh @lalakent

Bekas castmate Kristen Doute tidak lama kemudian mengulas pada siaran itu, menulis, 'Saya sangat gembira saya tidak juga.'

Komen Kristen mungkin merujuk kepada hubungan masa lalunya dengan sama ada James Kennedy atau Tom Sandoval – kedua-duanya masih dihidupkanPeraturan Vanderpump.

Akibat perpisahan Kristen dengan James dan Tom telah dirakam oleh kamera Bravo, dan ketegangannya dengan bekas berlanjutan sepanjang musim.

Kristen dan Stassi Schroeder adalah dilaporkan dipecat selepas Faith Stowers menuduh mereka memanggil polis ke atasnya. Menurut laporan, pelakon bersama itu secara palsu menyindir bahawa Faith sedang mencuri.

Peraturan Vanderpumpmusim 10 ditetapkan untuk ditayangkan pada awal 2023 di Bravo.