Satu keajaiban mini berlaku pada malam tadi Suri Rumah Sebenar Atlanta . Tidak, air tidak bertukar menjadi wain dan tidak ada kelahiran anak dara. Tetapi ia agak besar.

Semuanya turun pada milik Kenya menonton parti untuk PSA keganasan rumah tangga yang dihasilkannya, dan membintangi, bersama wanita lain, pada awal musim ini.

Wanita-wanita itu berkumpul sekali lagi untuk kebaikan bersama, dan ia benar-benar malam yang indah, bermula dengan permaisuri untuk ubah suai gaya hari untuk sepuluh mangsa keganasan rumah tangga yang terselamat dalam pelbagai peringkat melarikan diri dari pendera mereka.

Jelas sekali bahawa manja itu memberi kebaikan kepada wanita, dan Kenya bercakap dengan mereka tentang penderaan pada masa lalunya sendiri, dan bagaimana, seperti mereka, dia telah terperangkap dalam kitaran ganas berpacaran dengan lelaki kejam sehingga dia akhirnya bertemu dengan suaminya, dan penyelamat, Marc Daly .

Dan di manakah Encik Daly? Ia menjadi persoalan di fikiran semua orang sejak Kenya mengumumkan kedua-duanya telah lari. Dan, seperti yang Sheree cepat nyatakan, ini adalah malam besar Kenya, jadi pasti dia akhirnya akan membuat penampilan, bukan?



Sudah tentu, Kenya tahu Sheree cukup baik untuk mengetahui bahawa dia tidak bertanya kerana prihatin. Dia mahu memalukan Kenya, dan memastikan semua orang sedar bahawa Marc tidak hadir…sekali lagi.

Tetapi Kenya benar-benar tidak mempunyai pilihan selain memberinya respons..dia 'terlalu sibuk bekerja' untuk membuat perjalanan dari New York, tempat dia tinggal, dan memiliki sebuah restoran.

Dia juga berkata bahawa Marc tidak mungkin melakukan perjalanan tanpa dia membuat pengaturan dan mengemas pakaiannya. Lucu, kerana pemahaman kami ialah suami Kenya sudah dewasa.

Ini adalah terlalu tidak masuk akal, dan seseorang terpaksa mengatakannya, jadi Porsha terus menyatakan bahawa, pastinya, suami pertengahan umur Kenya membuat tempahan penerbangannya sendiri, dan mengemas seluar dalamnya sendiri, selama bertahun-tahun sebelum Kenya datang.

Kenya bersetuju, tetapi berkata bahawa sekarang dia sudah berkahwin, dia suka isterinya menjaga perkara-perkara ini untuknya. Wanita itu tidak membelinya, tetapi sudah tiba masanya untuk melihat PSA, jadi perkara itu digugurkan.

Dan kemudian ia berlaku. Sejurus selepas Kenya naik ke pentas, dan mula mengucapkan terima kasih kepada rakan dan rakan sekerjanya, awan berpisah, malaikat mula menyanyi, dan DIA berjalan terus melalui pintu!

Betul penonton…kami akhirnya dapat melihat sekilas pengantin lelaki misterius Kenya. Dan sejujurnya, saya agak kecewa. Jangan salah faham, dia seorang lelaki yang kelihatan baik, tetapi menunggu sepanjang musim untuk melihatnya, hanya untuk mengetahui dia hanya manusia biasa, yang meletakkan seluarnya pada satu kaki pada satu masa?! Ayuh!

Wanita-wanita lain terkejut melihat dia muncul, dan ingin bertemu dengannya, tetapi mereka tidak akan menjadi mereka jika keterujaan mereka tidak datang dengan banyak komen yang membosankan.

NeNe ditanya semasa pengakuannya sama ada pasangan itu kelihatan seperti mereka benar-benar bercinta, dan dia menjawab dengan mengatakan bahawa 'kelihatan Kenya benar-benar jatuh cinta'. Sheesh!

Tetapi Sheree adalah yang paling teruk. Apabila Kenya memperkenalkannya kepada Marc, dia berkata 'wow..anda benar-benar wujud'..tepat ke mukanya! Dia terus bertanya kepadanya beberapa soalan mengenai cincin hidungnya, hanya untuk menyindir di belakangnya bahawa dia tidak pernah melihat seorang lelaki dengan cincin hidung 'sejak Tupac'.

Sheree mempunyai banyak saraf! Wanita ini sudah bertunang dengan seorang banduan, dan dia akan berteduh kepada lelaki Kenya?! Maksud saya secara teknikal, kami juga tidak pernah melihat teman lelakinya, dan mungkin tidak akan lama lagi, melainkan dia melarikan diri dari PENJARA!

Namun, apabila kami dilayan dengan satu lagi panggilan telefon yang bersemangat dan ketawa di antara Sheree dan Tyrone , mereka sedang membuat perancangan untuk masa hadapan. Dia menjadikan ruang bawah tanahnya sebagai 'gua lelaki' dan 'membayangkan perkahwinan destinasi', dan dia tidak sabar untuk 'memberi komitmen kepadanya selama-lamanya' dan 'menggabungkan keluarga'.

Penonton, saya tidak pasti sepenuhnya, tetapi saya rasa kita mungkin telah menyaksikan cadangan perkahwinan..melalui telefon...dari penjara...kumpul! Saya tidak boleh.

Dan keseluruhan 'keluarga campuran' itu mungkin agak sukar. Anak-anak Sheree samar-samar sedar bahawa dia pernah berjumpa dengan seseorang, tetapi TIDAK menyedari keadaannya. Atau begitulah pendapat Sheree. Kadang-kadang dia terlupa bahawa hidupnya disiarkan di televisyen, dan tersiar di tabloid, dan bahawa anak-anaknya adalah orang dewasa yang mampu mencari google.

Sheree's anak perempuan bongsu, Callie , pulang dari kolej pada episod malam tadi, dan jelas, semasa dia bertanya soalan demi soalan kepada ibunya, tidak pernah melihat dari telefonnya, bahawa dia tahu dengan siapa ibunya terlibat.

Sheree akhirnya terpaksa mengakui kepada anak perempuannya bahawa Tyrone adalah lelaki yang menjalin hubungan dengannya, dan bahawa dia berada di penjara. Tidak terganggu, anak perempuannya bertanya mengapa dia 'pergi mencari jailbait', sedangkan terdapat 'banyak ikan di laut'. Terima kasih, anak perempuan Sheree! Kami sangat ingin mengetahui perkara itu sepanjang musim!

Serius, Sheree yang cantik, mempunyai anak-anak yang hebat (saya sangat menyukai Callie itu..dia seorang petasan), rumah yang hebat, dan kerjaya yang menguntungkan. Kenapa dia menyia-nyiakan tahun terbaiknya bercakap melalui telefon dengan banduan?

Tetapi Sheree memberitahu anak perempuannya itu Tyrone adalah istimewa, dan dia gembira, dan semua itu akan nyata apabila dia dibebaskan. Selamat Berduka!

Callie bersetuju untuk tetap berfikiran terbuka, tetapi berkata dia 'terpaksa berhenti pada perkataan penjara'. Tetapi Sheree tidak kelihatan terlalu bimbang, dan berkata dia tahu anak-anaknya hanya mahu dia gembira. Semoga berjaya dengan semua itu, Sheree.

Kini ada berita sedih: minggu depan sudah pun tamat musim ke-10! Dan, sudah tentu, akan ada pesta. Adakah wanita ini tidak akan belajar?!

Kali ini ia adalah pesta kostum untuk Halloween. Dan untuk memberi anda gambaran tentang cara ia akan menurun, pratonton dipaparkan NeNe berpakaian sebagai pembasmi, dan Greg sebagai lipas…fahamkan?

Menurut NeNe, ini akan menunjukkan kepada Kim bahawa 'gurauan itu ada padanya'. Tetapi emm…NeNe yang berpakaian baju longgar, dengan pepijat sebagai teman temunya. Ia akan menjadi kelakar! Nantikan!

BERITAHU KAMI – FIKIR-FIKIR MENGENAI EPISOD RHOA MALAM TADI? ADAKAH ANDA PERCAYA MARC & KENYA ADALAH REAL DEAL?