Hanya beberapa minggu selepas pelakon Shemar Moore adalah terpaksa menafikan dia berkencan dengannya selepas dia agak tersirat mereka, telah Taman Phaedra terperangkap dalam pembohongan lagi?!

Sukar untuk dijejaki pada ketika ini. Yang dahulu Suri Rumah Sebenar Atlanta star memberikan temu bual baharu kepada sebuah media minggu ini di mana dia bercakap mengenai perceraiannya Apollo Nida dan kembali ke tempat temu janji.

Okay, semua nampak halal. Namun ada komen dari Phaedra yang agak menaikkan kening. Lihat dalam temu bual itu, Phaedra, 44, mendakwa dia dan bekas suami Apollo, 39, adalah kekasih sekolah menengah. Masalah yang anda tanya? Baiklah katakan dia juga pernah mendedahkan pada masa lalu bahawa mereka mula berkencan semasa dia berada di sekolah undang-undang!

'Saya tidak berpegang kepadanya,' kata Phaedra Kami Mingguan minggu ini tentang mengapa perceraiannya mengambil masa yang lama. “Dia terus merayu permohonan cerai dan akhirnya dikabulkan. Apollo dan saya mula berkencan di sekolah menengah dan kini saya berusia awal 40-an, jadi sudah tiba masanya untuk pergi. Itu hampir seumur hidup. Alhamdulillah semuanya sudah selesai, tetapi alhamdulillah ia berlaku kerana kami mempunyai dua anak yang cantik.”

Di mana hendak bermula? Baiklah, sebagai permulaan, terdapat perbezaan umur enam tahun antara keduanya yang menjadikannya sangat tidak mungkin mereka berada di sekolah menengah pada masa yang sama.



Tetapi bukti yang paling teruk ialah penampilan pada Disember 2010 oleh Phaedra dan Apollo pada Tonton Apa Yang Berlaku Secara Langsung .

GAMBAR – TUNANG APOLLO NIDA KONGSI GAMBAR PENJARA BARU DENGANNYA!

hos Andy Cohen bertanya kepada mereka bagaimana mereka bertemu (ini semasa musim pertama Phaedra di RHOA), dan dinyatakan bahawa mereka bertemu pada tahun 1996. Apollo juga menceritakan kisah yang terperinci tentang bagaimana mereka bertemu di lebuh raya sebelum akhirnya bertukar nombor.

'Saya mengejarnya melalui trafik untuk seketika dan perkara seterusnya yang anda tahu, kami seperti bergabung di pintu keluar yang sama. Jadi dia seperti mengikuti saya. Dan kemudian saya mengikutinya ke rumahnya,” jelas Apollo di WWHL. “Kami bertukar nombor dan kemudian kami baru mula berkencan dari situ. Sudah tentu saya berbohong kepadanya tentang umur saya dan apa yang tidak. Dia masih di sekolah undang-undang dan saya masih di sekolah menengah.”

Phaedra mengangguk setuju manakala Apollo bercakap. Dan dalam temu bual berasingan dua tahun kemudian, Phaedra diulang cerita bagaimana mereka bertemu di lebuh raya.

Jadi mari kita buat matematik kawan-kawan. Pada tahun 1996, Apollo (DOB – 4 November 1979) berumur 16 atau 17 tahun. Bagi Miss Parks, dia berumur 22 atau 23 tahun pada tahun itu kerana DOBnya ialah 26 Oktober 1973.

Kesimpulannya, adalah mustahil Phaedra berpacaran dengan Apollo di sekolah menengah jika dia bertemu dengannya dalam usia 20-an. Jadi adakah ini tergelincir lidah? Atau pembohongan yang disengajakan dan tidak perlu? Kami akan membenarkan anda menjadi hakim itu!

Kredit Foto: Instagram

BERITAHU KAMI – ADAKAH PHAEDRA SENGAJA BERBOHONG? ATAU KESILAPAN YANG TIDAK BERSALAH?