Adakah Porsha Williams bersedia untuk membiarkan masa lalu berlalu selepas menjadi ibu baru?

Semasa temu bual baru, pihak Suri Rumah Sebenar Atlanta star bercerita tentang hubungannya yang tegang dengan bintang bersama Kebocoran NeNe dan mendedahkan jika dia bercakap dengannya sejak itu menyambut bayi perempuan barunya , Pilar Jhena , dengan tunang Dennis McKinley pada bulan Mac.

Pertama, Porsha membuat kejutan apabila dia berkongsi bahawa NeNe sebenarnya telah menghantar surat berhenti dan berhenti padanya bulan lepas, selepas dia berkongsi mesej teks NeNe telah menghantarnya di Instagram. Disebabkan ancaman undang-undang oleh NeNe ini, Porsha telah menghentikan semua komunikasi dengannya.

'Selepas keseluruhan Instagram itu berulang-alik bahawa dia bermula dengan saya, dia akhirnya menghantar saya berhenti dan berhenti,' kata Porsha ORANG . 'Jadi sebaik sahaja dia menghantar saya berhenti dan berhenti, pada ketika itu, saya seperti, 'Anda tahu apa? Ini hanya petanda yang pasti bahawa saya harus selesai dengan hubungan itu.’ Jadi saya sudah selesai. Saya menumpukan perhatian kepada bayi perempuan saya. Dan orang yang menyayangi dan menyokong saya pada masa ini.”

Dalam beberapa mesej itu, NeNe menyindir berat rakan pelakonnya yang sedang hamil, menggelar Porsha sebagai 'pembohong besar** yang lapar.'



Mengenai kelahiran anak perempuannya yang baru-baru ini, Porsha, yang menjalani pembedahan c-section, menceritakan tentang 'sukar' bersalin dan pemulihannya sebelum menceritakan tentang 'diva' kecilnya.

https://www.instagram.com/p/Bwhhq5gAIND/

'Ia sukar! Malah pemulihan — penyembuhan daripada luka dan menjaga bayi yang baru lahir semasa mengambil ubat sakit dan menangani kejutan badan anda yang baru melahirkan bayi. Saya melakukan agak baik sekarang, tetapi ia hanya banyak, 'dia mengaku .

Selepas kelahiran, Porsha, 37, bergelut untuk menyusukan anaknya kerana dia tidak mengeluarkan susu yang mencukupi dan kini berkata cabarannya dengan penyusuan adalah 'bahagian paling sukar' dalam peranan baharunya sebagai seorang ibu.

“Ia adalah sesuatu yang saya agak acuh tak acuh pada mulanya. Seperti, 'Baiklah, jika saya boleh menyusu, tidak mengapa. Jika tidak, saya akan berikan dia formula.’ Semudah itu,” katanya. 'Tetapi apabila dia tiba di sini dan anda melihat anak perempuan anda, anda mahu memberikannya dunia. Anda mahu dia mempunyai segala-galanya yang terbaik untuknya. Jadi amat sukar bagi saya untuk menyedari bahawa saya tidak dapat mengepam susu yang mencukupi untuknya.'

Keadaan menjadi sangat sukar sehingga Porsha hampir 'mengalami kemurungan selepas bersalin.'

'Saya hanya perlu akur dan berbaik-baik sahaja bahawa saya tidak dapat menyusu. Saya tidak tahu sama ada badan saya sudah bersedia,” jelasnya. 'Tunang saya sangat menyokong, beberapa rakan saya sangat menyokong - mereka hanya mengingatkan saya bahawa tidak mengapa. Anda masih ibu yang hebat dan anda masih menyayanginya sebagaimana sesiapa pun boleh menyayangi anaknya. Dan semuanya betul. Dia akan baik-baik saja. Dia akan mendapatkan semua yang dia perlukan.'

https://www.instagram.com/p/BvsBjcjgqXS/

Walaupun bergelut, Porsha tidak boleh lebih gembira dengan bayi Pilar.

“Dia sudah sebulan, sihat, gembira dan berat badannya besar. Saya sangat gembira. Dia adalah segala-galanya yang saya mahukan dan saya masih tidak percaya dia ada di sini,' katanya.

Untuk melihat lebih banyak Porsha, jangan ketinggalan istimewanya tiga bahagian , Porsha Bersalin , yang mula disiarkan pada hari Ahad, 28 April jam 8 malam. di TV Bravo.

Kredit Foto: Kathy Hutchins / Shutterstock.com, Instagram