Kredit: Charles Sykes/Bravo

Brandi Glanville muncul pada Teddi Mellencamp dan Hakim Tamra Podcast pada hari Jumaat, di mana dia mengulas beberapa bekasnya Suri Rumah Sebenar Beverly Hills rakan pelakon.

Sebelum membidik 'melibatkan diri sendiri' Sutton Strarke dan 'pembohongan' yang didakwa daripada Kristal Kung-Minkoff , dan berkongsi pendapatnya tentang dia dan Denise Richards kembali ke persembahan , Brandi ditanya siapa yang memberinya bahu sejuk terbesar BravoCon .

'Saya akan berkata Craig Conover , lelaki bantal, yang saya fikir saya akan suka. Dia tidak baik dengan saya di BravoCon, dan saya adalah peminatnya,” dedah Brandi pada episod 2 Disember Dua T dalam Pod . “Saya rasa dia terbuang, sejujurnya, seperti separuh daripada kita … Dia seperti ‘Apa sahaja.’ Dan kemudian saya berputus asa. Tetapi teman wanitanya [ Paige DeSorbo ] sungguh manis. Semua orang dari Pesona Selatan sangat manis.”

Menurut Brandi, Craig bukanlah satu-satunya Bravolebrity yang kurang ajar pada acara Oktober itu.

“Gizelle Bryant seperti…. Kami berada di panel bersama-sama untuk [ Suami Sejati: Perjalanan Gadis Terbaik ]. Dia cuma kurang ajar,” sambungnya. “[Saya bercakap tentang] [ Luke Gulbranson ]. Siapa peduli? Terdapat dua lelaki bujang di BravoCon. Saya tidak akan mengatakan suami seseorang dan kemudian dia hanya kasar kemudian dan saya seperti, 'Anda tahu apa? Awak cantik di luar tetapi tidak di dalam.’”



Brandi pun berkata Whitney Rose “adalah orang jahat.”

“Saya rasa kerana saya bergaul dengan [ Heather Gay ] dan kemudian apabila [ RHUGTpelakon musim ketiga ] keluar dari, Dave Quinn pergi ‘Saya Pasukan Heather sepanjang jalan.’ Dan saya pergi, ‘Whoop whoop.’ Itu mungkin sebahagian daripadanya,” akui Brandi. '[Whitney] duduk di belakang saya apabila saya melakukan itu.'

Mengimbas kembali masanyaRHOBA, Brandi, yang dipaparkan dalam peranan sepenuh masa pada musim tiga, empat dan lima, dan telah dipaparkan dalam peranan yang lebih kecil pada beberapa musim sejak itu, berkata bahawa banyak rakaman dia dan Yolanda Hadid ditinggalkan di lantai bilik pemotongan.

“Saya rasa banyak perkara yang Yolanda dan saya lalui tiada dalam kamera dan ia menyedihkan kerana dia benar-benar sakit. Dia sangat sakit dan ada perkara yang berlaku dengan [ David Foster ],” kata Brandi, samar-samar. “Kami tidak tahu [sama ada dia menipu]. Tetapi ada sahaja perkara dan ia mengerikan dan saya menghabiskan banyak masa dengannya di luar kamera dan saya suka dia. Saya akan sentiasa berada di pihak Yolanda.”

Bagi pelakon semasa, Brandi menjelaskan dia bukan peminat Sutton.

“Saya kenal Sutton. Saya kenal dia sebelum inisuri rumah,” jelas Brandi. 'Dia seorang yang sangat melibatkan diri. Saya suka Sutton. Saya berada di sekitar partinya sebelum dia pergiSuri rumah. Dia mahu berada dalam keadaan terdesak [dan] saya akan sentiasa melihat [ Tambah Dada ] dan [ Harry Hamlin ] di pestanya.”

Walaupun Brandi dan Sutton mempunyai rakan bersama, Brandi mendakwa Sutton menggugurkan wanita yang tidak dinamakan itu sebaik sahaja dia dilemparkanRHOBA .

'Kami juga mempunyai rakan bersama yang dia berhenti sepenuhnya apabila dia naikSuri rumah,” kongsinya. “Mereka begitu rapat dan dia akan membayar teman wanita saya untuk pergi ke mana-mana bersamanya dan merawat kulitnya. Rinna memakainya dan kemudian dia menghidupkan Rinna dan dia hanya melibatkan diri sendiri.'

Selain mempunyai perasaan buruk terhadap Sutton, Brandi mengakui dia juga tidak kagum dengan Crystal.

“Crystal bagi saya 100 peratus tidak. Dia berbohong. Dia betul-betul berbohong,” dia mengeluh. “Saya tidak pernah berjumpa dengannya. Saya hanya rasa dia tidak sesuai dalam kumpulan itu. Dia berbohong dan ditangkap.”

Mengenai potensinya kembali ke persembahan , Brandi berkata dia tidak mahu mengambil peranan 'rakan'. dan menyatakan bahawa dia tidak fikir dia akan diminta kembali sama ada cara.

“Saya nak cek. Tidak ada gunanya kerana saya tahu saya akan melakukan yang terbaik dan mendapat bayaran paling sedikit,” dedahnya. '[Tambahan] Saya benar-benar tidak mempunyai banyak perkara untuk ditambah kepada perkara yang mereka perjuangkan.'

Dia kemudian berkata bahawa jika Denise kembali keRHOBA , dia 'tidak boleh kembali dan tidak menghadapi muzik.'

“Kerana dia tidak pernah menghadapinya. Adalah tidak adil jika dia kembali dan dapat mengawal naratif itu,” katanya.

“Bawalah kalau begitu. Jom bawa,” jawab Teddi.