Tambah Dada sedang membuat sandaran Brandi Glanville tuntut itu Lisa Vanderpump 'cuba merosakkan' hidupnya.

Semasa episod Suri Rumah Sebenar Beverly Hills Selepas Tayangan, Rinna bercerita tentang meminta maaf kepada Brandi di luar kamera, kerana dia juga menuduh Vanderpump 'merosakkan teruk' kehidupan Brandi.

“Dalam menonton apa yang berlaku pada musim ini, saya mengangkat telefon pada suatu hari dan hanya menelefon Brandi Glanville. Dan saya berkata, 'Anda tahu apa? Saya kena beritahu awak. Anda betul. Kami tidak menyokong anda. Saya pernah shi–y dengan awak. Anda adalah shi–y kepada saya. Kami saling bergaul, tetapi anda tidak mempunyai sesiapa untuk menyokong anda. Anda seperti seorang renjer bersendirian.'”

Rinna merujuk pergaduhan antara Brandi dan Vanderpump semasa dua musim terakhir Brandi di RHOBH, yang berlaku selepas Brandi menuduh Vanderpump memanipulasinya untuk melakukan kerja kotornya. Rinna kemudian bergema Brandi komen terdahulu minggu ini di mana dia mendakwa Vanderpump adalah 'syaitan peribadi'nya yang cuba memusnahkan hidupnya.

'Saya tidak mahu meletakkannya pada [Vanderpump] bahawa dia telah merosakkan kehidupan Brandi kerana Brandi seorang yang terselamat dan dia banyak bekerja, tetapi saya fikir dia telah merosakkannya dengan teruk. I do,” sambung Rinna. “Saya tidak mahu ada kaitan dengan Brandi dan saya menentangnya sama sekali, sehingga saat ini saya benar-benar f–king melihatnya. Mentol lampu padam dan saya memanggilnya, dan berkata, 'Anda tahu, anda mempunyai perjanjian f-king mentah. Awak betul-betul buat.'”



Brandi juga muncul diSelepas Tayangan, di mana dia menangani panggilan telefon Rinna meminta maaf.

“Saya fikir ia adalah dail punggung. Saya seperti mengapa f–k [Rinna] memanggil saya? Dia seperti, 'Saya tahu sekarang semua yang anda lalui dan saya berasa ngeri kerana tidak membelakangi anda.' Dia sangat baik dan menakjubkan. Seronok rasanya apabila seseorang mendapatnya akhirnya,” kongsi Brandi.

'Saya tidak fikir ramai orang memahami neraka yang saya alami olehnya sejak saya meninggalkan rancangan itu. Dia membawa pulangan ke tahap yang lain,” tambah Brandi.

Rinna kemudian menambah bahawa menentang Vanderpump telah menyebabkannya banyak tindak balas dan juga ancaman bunuh.

'Saya rasa Camille mengatakannya dengan sempurna - kemarahan Vanderpump, dan tiada siapa yang mahukannya,' katanya. “Dan sekarang, saya faham sepenuhnya. Saya tidak pernah mendapat ugutan bunuh sebelum ini. Saya tidak pernah mempunyai orang yang mengatakan perkara yang mereka katakan musim ini, kerana, apa? Saya ada pendapat? Saya tidak memanggil namanya pun. Saya tidak jahat pun. Saya dapat melihat mengapa orang pergi, saya tidak menyentuhnya. F–k tidak.”

Wanita itu kemudian mencadangkan bahawa kebanyakan pelakon merasakan seperti ini tentang Vanderpump.

“Saya rasa Rinna sekarang bercakap benar yang kita semua mahu beritahu. Kami telah menahannya untuk sekian lama dan tiada siapa yang mengatakannya apabila dia mengatakannya, dia berkuasa,” kongsi Brandi.

'Ini adalah kali pertama seluruh kumpulan kami pergi, kami melihat lembu-t anda dan kami tidak akan menerimanya lagi,' akhir Rinna. “Adalah sangat mudah untuk dia berkata, ‘Oh kamu semua sangat jahat, kamu pembuli, kamu ini dan itu.’ Tidak, kami hanya f–king memanggil kamu keluar. Kami melihatnya, dan kami tidak mengambilnya lagi.'

Vanderpump diumumkan minggu ini dia bercadang untuk berhenti daripada RHOBH kerana dia juga ponteng perjumpaan rakaman. Dia menyalahkan pemergiannya di atas rakan bintangnya yang mencipta persekitaran yang menjadikannya 'mustahil' untuk dia kembali.

Foto Kredit: Vince Flores/startraksphoto.com, Faye Sadou/MediaPunch/INSTARimages.com