Vicki Gunvalson sedang melawan balik terhadap a tuntutan mahkamah penipuan memfailkan terhadapnya dan syarikatnya, Coto Insurance & Financial Services.

Dalam tuntutan mahkamah itu, seorang wanita berusia 82 tahun bernama Joan Lyle menuduh itu Suri Rumah Sebenar Orange County bintang beberapa perkara, termasuk penipuan, kecuaian dan tekanan emosi.

Menurut Joan, dia membeli polisi insurans penjagaan jangka panjang dengan arwah suaminya Robert yang akan memastikan premium perubatannya akan dilindungi jika Robert lulus sebelum dia, dan begitu juga sebaliknya. Bagaimanapun, selepas Robert meninggal dunia pada 2017, dia telah dinafikan 'Pengecualian Seumur Hidup Semua Premium untuk Pasangan Yang Masih Hidup' yang didakwa dijanjikan kepadanya.

Vicki menangani kes itu dalam ulasan yang dikongsinya di Reality Blurb Instagram muka surat.

'Saya bukan pembawa insurans, saya tidak boleh menafikan polisi,' jelas Vicki kepada peminat yang mengkritiknya. “Belajar sebelum anda membuat a$$ daripada diri anda sendiri.”



Vicki Gunvalson menjawab tuntutan mahkamah penipuan

Mengikuti siaran Vicki, teman lelakinya yang lama , Steve Lodge , menimbang dakwaan terhadapnya.

'Sesiapa yang cukup bodoh untuk menganggap bahawa apa yang ada dalam tuntutan mahkamah adalah fakta, adalah bodoh,' tulis Steve di bawah siaran Instagram kami. “Sesiapa sahaja boleh menyaman apa sahaja. Itu tidak menjadikannya benar. Dalam masyarakat gembira tuntutan mahkamah, anda akan fikir orang akan menyedarinya. Peguam kehausan mencari poket dalam, menyedihkan.”

RHOC Steve Lodge Membela Vicki Gunvalson Terhadap Saman

Joan menyaman Vicki dan Coto Insurance & Financial Services untuk ganti rugi yang tidak dinyatakan.

Seperti yang peminat mungkin dengar, Vicki didakwa diturunkan pangkat daripada peranannya sepenuh masa di RHOC awal tahun ini tetapi mungkin boleh menuntut semula peranannya jika dia dan Steve bertunang semasa penggambaran pada musim baru.

Suri Rumah Sebenar Orange County musim 14 sedang menjalani penggambaran dan akan disiarkan di Bravo TV pada musim panas ini.

Kredit Foto: Charles Sykes/Bravo