Kita semua tahu pepatah lama itu — neraka tidak mempunyai kemarahan seperti LeeAnne yang dihina!

Kini sudah beberapa hari sejak Bravo menyiarkan bahagian pertama Suri Rumah Sebenar Dallas musim 2 perjumpaan semula , dan Lee Anne Locken masih mengamuk gila.

Malangnya untuk Cary Deuber dan suaminya Mark Deuber , mereka terus menerima kemarahannya.

Seolah-olah membuat tidak berasas tuntutan tentang seksualiti Mark pada musim itu tidak mencukupi, LeeAnne kini terpaksa membuat dakwaan yang paling keterlaluan apabila dia nampaknya menuduh Mark cuba bermesra dengannya! Biar betul.

Pertama, seorang peminat bertanya kepada LeeAnne dan Cary soalan dengan tweet, “@CaryDeuberMengapa anda begitu mengambil berat siapa yang membuat persembahan @LeeAnneLocken's pembedahan? Adakah anda lebih suka dia pergi kepada suami anda?'



LeeAnne kemudian tweeted kembali, “Tidak akan berlaku! Dia MENGGEMPARKAN AKU! Lebih-lebih lagi selepas cuba menjejakkan lidahnya ke dalam kerongkong saya! #RHOD KASAR!”

tanda tweet leeanne

Kami sama keliru dengan anda tentang maksud ini atau apa yang dia cuba maksudkan kerana dia masih belum menjelaskan perkara yang dia dapat. Jadi nampaknya apabila Mark tidak berada di Round Up cuba bertemu lelaki, dia memukul LeeAnne!

Bergerak apabila LeeAnne mengambil lebih banyak perkara di bawah tali pinggang apabila dia kelihatan melemparkan penghinaan homofobik kepada Mark, dengan berulang kali merujuk kepadanya sebagai 'Puteri' dan membayangkan dia bukan lelaki sejati.

Anda boleh melihat tangkapan skrin berkelas di bawah.

leeanne memikat tweet mark

Cary memang menjawab LeeAnne , menulis – “Sedih… kekacauan lama yang sama. Saya rasa inilah rupa 'memilikinya'.

Apabila seorang peminat bertanya kepada Cary sama ada LeeAnne memiliki komennya, Cary tweeted : “Tidak tahu apa ertinya baginya, tetapi saya berharap ia bermakna satu hari nanti akan memerintah dalam komen-komen kebencian yang sangat likat dengan sengaja. Ini sepatutnya menyeronokkan! Kita semua sepatutnya boleh membuat jenaka, dan saya boleh menerimanya! tetapi dia selalu mengambilnya terlalu jauh…”

Kejam sungguh. Malangnya untuk LeeAnne, dia kurang dalam jabatan kredibiliti selepas mendakwa pada pertemuan semula itu bahawa laporan polis mengenai insiden ganas yang melibatkannya, pisau, dan bekas teman lelaki tidak wujud. Itu adalah palsu. Itu laporan polis memang ada dan kami menulis tentangnya pada bulan Ogos.

Ini datang berikutan pendedahan LeeAnne bahawa dia adalah berhenti dari RHOD , apabila dia tweet awal minggu ini bahawa dia tidak akan kembali untuk musim ketiga.

Bahagian kedua perjumpaan RHOD disiarkan malam Isnin di Bravo pada 10/9c.

BERITAHU KAMI – ADAKAH ANDA FIKIR LEEANNE TERLALU JAUH DENGAN KOMEN TERBARUNYA?