Teresa Giudice Peminat dan pengikut sangat kecewa dengan iklan Instagram terbarunya.

Pada hari Selasa, yang Suri Rumah Sebenar New Jersey ahli pelakon berkongsi foto dirinya sedang bergambar di dapurnya dengan satu pek XPEL MHP, yang dia memberitahu penonton dalam talian yang dia gunakan setiap kali dia perlu menurunkan berat badan air .

“Hei Wanita! Setiap kali saya perlu menurunkan berat air saya menggunakan XPEL MHP,” tulisnya. 'Saya menggunakan XPEL sebelum pertandingan saya dan saya tidak percaya betapa baiknya ia berfungsi! Sekarang saya menggunakannya pada hari-hari apabila saya berasa sedikit kembung. Ia membuatkan saya berasa hebat!”

'Ia boleh didapati dalam kapsul dan campuran minuman berperisa buah-buahan yang lazat yang rasanya lazat,' sambungnya. “Musim panas hampir tiba jadi bersiaplah untuk ke pantai dengan XPEL @mhpstrongusa #mhpstrong #teammhp #kecergasan #suplemenkesihatan #gymlife.”

https://www.instagram.com/p/BwVVpApno7z/



Susulan siaran itu, Teresa ditemui oleh peminat yang menuntut dia 'berhenti menyokong pil berbahaya.'

“Air sahaja yang anda perlukan. Produk itu kemungkinan besar akan merosakkan buah pinggang anda,” seorang memberi amaran.

'Teresa tidak menyokong produk berbahaya ini,' tulis seorang lagi. “Mengetahui perkara yang anda mesti tahu tentang kecergasan sekarang, jangan biarkan jenama ini bercakap anda untuk memperdaya peminat anda. Sebaliknya, sokong pakaian kecergasan, sarung tangan senaman, kasut tetapi bukan sesuatu yang membahayakan badan.”

“Pil air sangat berbahaya!! TIDAK BESAR!!!” kata peminat ketiga. “Boleh melakukan lebih banyak kerosakan daripada kebaikan! Tiada ‘pil ajaib’ yang bagus!!!”

Ahli lain penonton dalam talian Teresa menuduh bintang realiti itu berbohong.

'Berhenti berbohong anda tidak menggunakan omong kosong itu ... Anda menumpaskan a** anda di gim,' kata seseorang.

'Anda akan menjual apa sahaja,' tambah orang lain.

Suri Rumah Sebenar New Jerseymusim 10 sedang dalam pengeluaran dan dijangka disiarkan di Bravo TV pada hujung tahun ini.

Kredit Foto: Charles Sykes/Bravo