Penyanyi Ramona diganggu oleh Sonja Morgan 's kehancuran di The Berkshires .

Berikutan episod minggu lepas Suri Rumah Sebenar New York City , yang dipaparkan Sonja ketakutan selepas melihat orang menyentuh surat itu disimpan di salah sebuah rumah keluarga Morgan, Ramona bercakap tentang tingkah laku bintangnya dan Sonja melihat kembali kejadian itu.

“Sangat mengganggu saya melihat reaksi Sonja seperti yang dilakukannya ketika kami berada di rumah Morgan di Berkshires. Ia hampir seperti dia mempunyai pengalaman luar badan, 'kata Ramona Hidangan Harian . 'Ia hampir seperti orang lain bercakap untuknya. Bukan Sonja yang saya kenali dan Dorinda menerangkan kepada saya bahawa begitulah Sonja berada di rumah bandar bersamanya. Ia seperti tiba-tiba dia mengalami pembalikan peranan ini dan saya tidak tahu siapa dia. Ia agak menakutkan.”

Walaupun Sonja agak sibuk pada masa itu, dia benar-benar bimbang tentang bagaimana huruf itu akan terjejas oleh jari-jari kotor yang menyentuhnya.

'Anda tidak boleh menyentuh kertas sejarah kerana asid dalam kulit anda semakin merosot. Kami belajar ini di sekolah seni,” jelasnya. 'Anda tidak mahu berbuat demikian... dan dengan gambar juga dan saya mengetahuinya selama bertahun-tahun melalui keluarga Morgans dan Adams kerana terdapat begitu banyak buku yang perlu saya simpan di perpustakaan di rumah yang berbeza.'



Mengimbas kembali kejadian itu, Sonja berkata perjalanannya ke rumah Morgan adalah 'pelepasan yang baik' untuknya. Yang berkata, dia mengakui 'melepaskan' selepas minum malam dengan wanita lain.

'Dalam pembelaan Sonja, dia tidak makan sepanjang hari,' kata Ramona. “Jadi, apabila anda tidak makan dan anda mempunyai satu atau dua minuman, anda mula bertindak balas secara berlebihan jadi ya, Sonja sangat terpengaruh dan terganggu tentang surat Morgan tetapi selepas tidak makan dan minum dua atau dua, tindak balas adalah lebih banyak lagi. teruk.”

“Memang mengganggu melihat reaksinya. Kami semua ketakutan,” tambahnya.

'Saya hanya melepaskan surat dan kertas sejarah ini tetapi saya gembira dapat melakukannya dengan teman wanita saya,' jelas Sonja.

Menurut Sonja, krisis Berkshirenya mendorong pandangan baharu tentang tanggungjawabnya bersama keluarga.

'Saya berasa seperti kerana saya meluahkan perasaan kepada teman wanita saya yang boleh saya percayai dan hanya mabuk, saya kembali melakukan kerja amal bersama keluarga dengan suasana yang lebih ringan,' katanya. “Sebut sahaja mesyuarat lembaga pengarah dan acara yang berbeza, saya kurang mengambil seriusnya. Saya lebih menikmatinya.”

Suri Rumah Sebenar New York Citymusim 11 disiarkan pada hari Rabu pukul 9 malam. di TV Bravo.

Kredit Foto: Charles Sykes/Bravo, Startraksphoto