Kami kembali untuk menyelesaikan masalah daging lembu Suri Rumah Sebenar Potomac melalui sesi melecur. Ashley berpendapat Candiace menutup mata terhadap tingkah laku Chris - sementara Candiace melihat suaminya dipanggang seperti kambing korban musim ini untuk menjauhkan diri daripada apa yang sebenarnya berlaku di Potomac. Ambil asap, dan saksikan Candiace cuba memadamkan api!

Kami menyertai semula wanita kami dengan Ashley terkena asap di mukanya Candiace menyebut bahawa seorang pengiring menegaskan bahawa Michael Darby suka menghisap d*cknya seperti rokok. Candiace tahu bagaimana untuk menggunakan jugular dan benar-benar menghisap Ashley dengan komen ini. Dia tidak akan mendengar Ashley kerana dia tidak menghormatinya dan tidak akan bertolak ansur dengan kebencian. Karen dan saya berdua sakit perut dengan imej Michael dalam flagrante delicto, dan kami berdua mahu membakar imej itu dari otak kami! IMO, Ashley cuba meledakkan asap ke atas semua orang untuk mengelak daripada kebakaran sampah perkahwinannya sendiri.

Robyn masih duduk di dalam van sambil berpura-pura menunggu Ubernya saya memberikan sedikit wain kepadanya. Candiace menarik Gizelle mengetepikan untuk berbual tentang apa yang berlaku antara dia dan Chris. Dia ingin tahu apa yang secara khusus membuatnya tidak selesa. Gizelle, yang nampaknya tidak dapat mengingati cerita pembohongannya sebelum ini, berlagak seperti Chris mengintainya diRHOPreunion ditetapkan supaya dia boleh mendapatkan dia seorang diri di bilik persalinannya? Nota sampingan: Mengapa dia menunggu beberapa bulan untuk mendedahkan maklumat ini, dan mengapa Chris akan memukul Gizelle dengan semua kamera di sekeliling #makesnosense?

Candiace berkata bahawa Chris memberitahunya bahawa Gizelle menjemputnya ke biliknya untuk berbual. Chris mencadangkan membiarkan pintu terbuka supaya tidak ada khabar angin. Gizelle melihat komen itu kerana Chris sedar bahawa dia tidak sesuai. Candiace ingin tahu sama ada Chris mempunyai niat jahat, dan Gizelle tidak fikir dia telah dirancang. Dia fikir Gizelle adalah sebab mengapa wanita tidak tampil dengan kebenaran mereka. Gizelle bertindak seperti dia seorang peguam bela untuk pergerakan #metoo dan menghalau. Candiace berkata dia seorang c*nt yang jahat, dan dia tidak akan membenarkan kecerdasannya dipermainkan, jadi pergi ke neraka!

Ashley dan Wendy masih bercakap di dalam, dan Ashley memberitahu Wendy bahawa dia diberitahu oleh seseorang dalam kumpulan rakannya bahawa Chris berkelakuan tidak sesuai di pesta musim bunga. Dia berpendapat bahawa Chris mungkin perlu menyemak dirinya kerana dia mungkin bertindak terlalu mesra. Ashley berkeras bahawa dia tidak berdendam dan rancangan produksi — sekali lagi — bahawa Chris tidak menjeling rakannya.



Ashley akhirnya bertemu dengan peguam perceraian kerana dia telah membenarkan Michael mengawal segala-galanya. Dia mengakui bahawa mereka mempunyai sempadan yang sangat longgar apabila melibatkan kehidupan seks mereka. Ashley berkongsi bahawa mereka mempunyai pranikah, tetapi mereka telah berkahwin selama lapan tahun, yang membawanya ke tarikh luput. Dia memberitahu peguam bahawa Michael akan menghantar cadangan kepadanya, dan peguam itu mahu dia bersedia untuk melindungi dirinya. Ashley bertanya tentang membeli rumah bersama-sama, dan peguam menasihatkan untuk tidak membelinya. Dia bukan bodoh, dan saya rasa dia melakukan semua ini pada kamera untuk melindungi dirinya daripada Michael melakukan perbuatan kotornya.

Mia mempelawa Charrisse dan diakawan seumur hidupJacqueline - tetapi persahabatan itu tiada lagi — untuk datang ke spa. Dia menyukai getaran Charrisse (Double R&S) dan bagaimana dia tidak terjejas sama sekali dengan bulu mata yang meluncur dari mukanya. Mia menjemput wanita untuk pergi ke Miami (MIA), dan mereka akan mendapat rawatan lima bintang. Dia memberitahu Charrisse bahawa dia akan dapat memilih biliknya, tetapi Wendy akan bertuah kerana mendapat almari penyapu pada ketika ini. Karen akan pergi, tetapi dia menjangkakan rawatan penuh Grande Dame kerana ia adalah hari lahirnya.

Wendy berbual dengan Eddie tentang perkara yang patut dia syukuri. Dia bersyukur ibunya bertambah baik dan berpendapat dia perlu mengambil masa untuk menghargai apa yang dia ada. Eddie ingin tahu tentang pelaburan untuk restoran itu dan menggalakkannya untuk menghentikan idea itu. Wendy memberitahunya tentang sesi pembakaran, dan dia mengakui semua neraka telah hilang. Dia fikir ia bertukar menjadi sesi panggang Wendy, tetapi dia masih menantikan Miami dan diam-diam gembira perkahwinannya tidak dipisahkan musim ini.

Robyn dan Gizelle, aka Romy dan MicheleRHOP, sedang membeli-belah untuk perjalanan Miami. Mereka mahu kelihatan hebat, tetapi mereka berdua akan sentiasa menarik penampilan mereka jika bukan gaya mereka. Ashley menyertai wanita itu, dan dia berkongsi bahawa dia dan Michael akhirnya bercakap tentang wang. Gizelle tertanya-tanya betapa pintarnya Ashley sejak dia mengatakan bahawa mereka mempunyai LLC, dan dia kini mendapati tiada satu pun. Robyn mengakui dia tahu tentang Michael menghisap d*ck pengiring. Pengeluaran mengingatkan kita tentang Michael yang ingin menghisap d*ck Juan, jadi ini bukan perkara baharu. Gizelle kini berkata dia tidak mahu lagi bercakap dengan Chris kerana dia bercakap sampah di Twitter. Dia benar-benar berlakon musim ini dengan cara dia berusaha untuk Chris, dan agak meresahkan IMO bahawaRHOPsedang menuju ke arah ini.

Karen tidak terlalu gembira melihat Charrisse berhujan pada lawatan hari jadinya ke Miami. Gizelle bertindak seolah-olah dia adalah komoditi hangat dan sedang mencari mainan budak lelaki untuk ditambah pada koleksinya. Adakah dia lupa bahawa kami telah menonton temu janjinya dengan Sherman beberapa musim lalu??? Wendy tidak teruja dengan penginapan itu kerana dia melihat kawasan kejiranan itu terlalu kediaman.

Mia menegaskan untuk tidak 'hilang dalam aksi' di Miami. Rumah berjuta-juta dolar itu mempunyai pemandangan teluk yang indah. Gizelle tidak gembira mereka tidak berada di pantai dan di tengah-tengah semua aksi. Makanannya kelihatan luar biasa, dan Mia/produksi telah mengaturkan beberapa cef peribadi untuk menunggu mereka. Nota sampingan: Mereka sepatutnya memukul Alexia dariRHOMkerana dia mempunyai kondo sakit di pantai di Miami.

Mia memberikan tugasan bilik, yang dinamakan sempena nama penari telanjang atau filem. Charrisse dengan kasar memberitahu kami bahawa dia tidur telanjang dan berdengkur — sekarang saya tahu mengapa dia masih bujang. Dia menuntut bilik dengan bilik mandi kerana terdapat beberapa perkara yang anda tidak dapat lihat. Charrisse melampaui pemikiran khayalan bahawa Mia akan memberinya kemudahan utama! Gizelle dan Robyn berkongsi bilik yang kelihatan lebih seperti suite utama yang besar.

Ashley menyembunyikan tugasan bilik Candiace dan memutuskan untuk menukar tugasan bilik supaya dia terpaksa berkongsi dengan Wendy. Charrisse memutuskan bahawa dia mesti mendapatkan hotel kerana penginapan ini tidak memenuhi standardnya! Mia menelefon Peter dan memberitahunya bahawa dia membawa lapan wanita ke kelabnya di Miami. Peter berkata dia mempunyai daging lembu dengan Wendy, yang saya pasti ada kaitan dengan jalan cerita restoran mereka! Kami kemudian mendapat untuk diteruskan…

Nota sampingan berakhir: Saya rasa sesetengah wanita ini mempunyai agenda musim ini untuk menjauhkan diri daripada apa yang berlaku dengan kehidupan mereka sendiri. Saya sedang melihat versi Potomac dari saudara perempuan Sanderson (Gizelle, Ashley, dan Robyn), yang berkelakuan seperti sekumpulan ahli sihir jahat. Minggu depan kelihatan lebih panas daripada kaki lima di Miami dengan Mia membaling wain pada Wendy dan kemudian mengikatnya dengan dompetnya! Saya harap anda Blurbers mempunyai minggu yang indah, dan jumpa anda minggu depan di Miami!

BERITAHU KAMI — FIKIR TENTANG EPISOD RHOP TERKINI?