Episod iniSuri Rumah Sebenar Potomacbertajuk “Berdirilah dalam Kebenaranmu.” Siapa yang sanggup menjadi diri mereka sendiri tanpa meminta maaf dan bukan orang lain? Saya tahu dua penyamun bermata hijau yangmungkinmengambil tempat duduk episod ini, tetapi ia kelihatan lebih seperti permainan kerusi muzik! Mari kita bermain, boleh?

Pulang dari TBC kami, Candiace sedang berbual dengan Eric, penerbit, dan dia menyatakan dengan jelas bahawa dia tidak akan bertolak ansur dengan suaminya menjadi sasaran. Eric berpura-pura buruk bahawa dia tidak mempunyai kawalan ke atas jalan cerita ini, tetapi kita tahu mereka sentiasa mempunyai tangan suspek mereka mencampur periuk rendang itu. Candiace akan meninggalkan bangunan itu supaya dia dapat mengelakkan leher dan buku lali Syaitan - sekarang itu sangat lucu. Ashley kemudian bertanya kepada Wendy tentang perjanjian restorannya dengan Peter. Eddie memberitahunya bahawa dia perlu berhenti seketika pada jalan cerita bodoh ini. IMO, Wendy berpegang pada kedudukannya, dan dia telah kehilangan anggota badan untuk diraikan dan oleh itu tiada jalan cerita.

Robyn enggan mengambil tindakan kerana mengejar Mia — sementara Gizelle sedang memohon maaf kepada saya kerana mempersoalkan penyakitnya. Robyn mempertahankan dirinya dengan mengulangi dia tidak pernah menggelar Mia penipu. Wendy mahu Robyn memiliki kebenarannya dengan semua 10 jari kaki ke bawah. Mia kemudian membenarkan kami mempunyai media sosial eksklusif bahawa dia tidak mempunyai keganasan. Robyn menjemput anak-anak wanita lain untuk mengambil bahagian dalam hari keseronokan keluarga. Dia meninggalkan Dr. Wendy daripada jemputan, dan dia bukan seorang yang suka berkhemah. Wendy kemudian terperangkap pada mikrofon panas yang bercakap sampah Mia dan memanggilnya pembohong.

Candiace berada di rumah menyediakan dirinya untuk suntikan pengambilan telur. Dia tidak gembira bahawa Chris tidak membantunya dengan ini, dan saya faham ketakutannya untuk meletakkan suntikan itu sendiri. Candiace berasa kesal kerana dia mesti berhadapan dengan Chris yang diserang semasa dia cuba menjalani proses ini. Dia tidak sedar anda perlu sentiasa mengawasi belakang/leher/kankle/kaki paip dapur anda dengan Gizelle.

Karen dan Ray sedang membuat manicure bersama-sama. Dia kemudian bertanya kepada Ray tentang lelaki lain yang memeriksanya dan bertanya sama ada ia membuatkan dia tidak selamat. Adakah terdapat mesej subliminal dalam perbualan ini? Ray mahu Karen sentiasa rapat dan tidak membenarkan sesiapa mengambil gula-gulanya. IMO, Karen hampir meminta kebenaran untuk menyemak pilihannya atau mempunyai lebih banyak perkahwinan terbuka??? Saya menggenggam mutiara saya semasa saya menulis ini! Saya terkejut, dan kini kita tahu bahawa Karen akan menghadapinya khabar angin menipu musim ini.



Ashley dan abangnya Zach sedang membeli-belah di rumah. Dia menggunakan ejen Michael Natalie, dan dia berfikiran khayalan dia juga kawannya. Ashley telah kehilangan tawaran kerana Michael tidak bersedia untuk berpisah dengan wang tunainya. Natalie mendakwa bahawa bank dan pemberi pinjaman sanggup meminjamkan wang itu walaupun mengetahui status perkahwinan mereka. Ashley perlu membuka matanya dan menyedari bahawa keseluruhan perjanjian yang Michael telah bermurah hati meletakkan di atas pinggannya adalah sandwic sial. Dia kemudian menangis di bahu Zach dan bimbang dia mungkin membuat kesilapan dengan mempercayai troll berdebu, Michael.

Robyn mempamerkan rumah baharunya dan merasakan dia telah mencapai bulatan penuh. Dia bergerak dari rumah bandarnya. Robyn dan Juan sedang berbual tentang rancangan perkahwinan mereka, dan ibunya ingin tahu sama ada mereka akan mengulangi perkahwinan mereka yang lalu. Dia bertanya kepada Juan tentang meneroka pilihan untuk mendapatkan pranikah. Juan berkata dia tidak peduli kerana dia membuat lebih banyak wang daripada dia pula. Robyn, semasa menghirup minumannya di ITMnya, menafikan kepada penerbit bahawa dia mengatakan komen itu, tetapi produksi memainkan semula adegan itu untuk membuktikan maksud mereka. Nota sampingan: Adakah sesiapa yang percaya bahawa Robyn membuat lebih banyak dengan pendapatan RHnya dan topi bolanya, ehem, perusahaan?

Juan memberitahu Robyn bahawa dia tidak akan mengejar pendapatan perniagaannya. Dia mahu dia menulis semua yang dia mahu, dan dia akan bersetuju dengannya. Robyn berkata dia mempercayai Juan untuk melakukan perkara yang betul, tetapi dia berpendapat dia menunjukkan kekurangan kepercayaan. Dia berkata pranikah yang mereka ada pada masa lalu adalah burger apa-apa kerana mereka rosak apabila mereka bercerai. Juan tidak dapat lari daripada perbualan ini dan hubungan fiksyen ini dengan lebih cepat.

Wendy melawat doktornya kerana dia mengalami keguguran rambut. Dia mula kehilangannya selepas bayi Kamrynn dilahirkan. Wendy rasa badannya sedang bergelut kerana semua tekanan yang ditimbulkan oleh dirinya sendiri. Dia tidak suka pilihan ubat yang akan menyebabkan dia menumbuhkan janggut. Wendy mendakwa memodelkan dirinya mengikut ibunya yang sangat sibuk. Dia perlu memeriksa penyingkiran rambut laser atau dia akan mula kelihatan seperti Eddie jika dia tidak mengendahkan amaran doktor!

Mia bertemu dengan Robyn untuk makan tengah hari supaya mereka dapat mengosongkan udara antara satu sama lain. Robyn bertanya soalan tentang ketulan Mia dan apa yang dia telah biopsi. Dia tertanya-tanya mengapa dia menyediakan kemas kini kesihatannya di media sosial. Robyn terlalu berminat dengan ketulan Mia pada a*snya. Dia kemudian menyebut apa yang berlaku dengan Candiace dan Chris. Mia kini mempunyai sesuatu lagi yang dia keluarkan dari a*snya untuk menimbun Chris juga? Dia kemudian menyifatkan Chris sebagai seorang yang janggal, dan dia terus menyelinap memandang ke pesta musim bunga. IMO, dia berkhayal seperti Gizelle menyangka setiap lelaki mendambakannya. Saya suka cara produksi menunjukkan Chris tidak pernah memandang ke arahnya #goodshade.

Gizelle melawat rumah Grande Dame, dan mereka cuba mencari jalan baharu kembali kepada persahabatan. Dia suka cara Karensuka diatetapi fikir dia gila. Gizelle kemudian memberitahu bahawa dia mempunyai masalah di mana Chris membuatkan dia berasa tidak selesa. Grande Dame kami sedang membaca bilik seperti seorang profesor dan bertanya soalan yang sangat munasabah, 'Bagaimanakah kita beralih daripada perbualan di dalam bilik kepada kata-katanya menentang anda?' Karen hanya akan memberi komitmen kepada Chris yang mungkin berhutang maaf kepadanya, dan Gizelle kelihatan lega kerana dia mungkin mempunyai sekutu.

Candiace dan Chris sedang makan tengah hari, dan dia berkongsi bahawa Gizelle memberi tekanan kepadanya, dan tekanan boleh menyumbang secara negatif kepada penghasilan telur yang mencukupi. Chris mengakui dia pada mulanya marah kerana bukan personalitinya yang membuat wanita tidak selesa. Dia menyatakan perkara yang baik apabila dia berkata, 'Anda boleh melakukan semua yang anda fikir anda lakukan dengan betul untuk membuatkan seseorang berasa selesa, tetapi anda tidak tahu apa yang telah mereka lalui.' Chris kemudian berkongsi bahawa Gizelle menjemputnya ke biliknya, dan dia 99% pasti perkara itu berlaku. Dia juga mencadangkan membiarkan pintu terbuka semasa mereka berbual kerana dia tidak mahu sebarang khabar angin tentang dia berada di bilik hotelnya.

Chris membuat satu lagi perkara yang baik dan produksi melancarkan pita pada Gizelle bercakap tentang 'zakar perang dengan hujung merah jambu' dan membuat satu titik untuk tergesa-gesa menghampiri dan memeluknya setiap kali dia melihatnya. IMO, Gizelle menghidap sindrom gadis cantik memikirkan bahawa dia sentiasa berada dalam radar lelaki, tetapi dia perlu menyedari bahawa dia bukan lagi wanita cantik berusia 20 tahun. Nota sampingan: Chris benar-benar menjengkelkan saya apabila dia bercakap dengan 'loghat hitam'nya, dan ia membuatkan dia kelihatan tidak sahih seperti Dorit padaRHOBA.

Karen kini memberitahu Gizelle bahawa dia mempunyai pengalaman yang sama dengan suami lain dalam kumpulan ini. Suami ini menariknya dengan kuat sehingga payudaranya kembali ke tulang belakang. OOF, itu mesti menyakitkan! Karen terpaksa melawat paderinya kerana dia sangat terganggu dengan kelakuannya, tetapi dia mengaitkannya dengan minum. Saya hanya boleh memikirkan dua suspek, seorang ialah Michael Darby, tetapi apa yang akan dia hilangkan dengan menumpukan lebih banyak omong kosong pada troll bejat itu? Pertaruhan saya ialah Gordon yang terliur dan tersentuh dengan Karen, dan dia tidak mahu bercakap buruk dengan suami yang sedang menjalani penggambaran dengannya. Karen berpendapat terdapat keretakan dalam persahabatan penyamun bermata hijau kerana mereka tidak bersetuju dengan Gizelle menembak Chris.

Robyn secara pelik muncul pada makan tengah hari Candiace dan Chris. Dia mula-mula mengatakan bahawa dia tidak bersetuju dengan Gizelle. Robyn juga tidak menyangka Chris mempunyai niat untuk menjadi licik. Dia kemudian masuk untuk memeluk, dan Chris mengingatkannya bahawa dia tidak pernah melakukannya terlebih dahulu dan mengikut isyarat wanita itu untuk itu. Candiace mengatakan bahawa Gizelle yang menggenggam mutiara sudah mati baginya. Tetapi Gizelle merasakan dalam ususnya yang semakin membesar bahawa Chris salah dan tidak sesuai dengannya. Nah, Blurbers, cabaran yang tidak selesa telah dilemparkan, dan kita perlu melihat bagaimana pakatan akan beralih. Siapa tahu Robyn akhirnya akan menemui suaranya?

Minggu depan, kami mempunyai lebih banyak drama perceraian dan perbualan tentang Chris. Selamat berminggu-minggu, dan jumpa Ahad depan untuk minum teh yang lebih rendang!

BERITAHU KAMI — FIKIR TENTANG EPISOD RHOP TERKINI?