Cuaca Buruk (terima kasih atas nama panggilan pembunuh, Lisa !) berada di sana lagi. Pada episod ini Suri Rumah Sebenar Salt Lake bandar, sepupu ketiga terkoyak, dan realiti Hanya dengan percubaan akan datang semakin hampir. Saya tidak tahu apa yang lebih menyedihkan - stik yang tidak dimakan pada malam itu Heather dan milik Whitney letupan atau kemungkinan tidak lagi melihat permaisuri Shah-mazing di skrin kami…

Selepas cuba mentafsir apa sebenarnya yang berlaku semasa hujah yang didorong oleh alkohol ini, secara ringkas, Whitney berasa gembira bahawa Heather memanggilnya penipu. Heather terus menafikan mendengar apa-apa tentang Lisa memberikan blowjobs untuk tiket bola keranjang dan menjerit 'f*ck you' kepada Whitney. Heather tahu bahawa Whitney mabuk, tetapi Whitney benar-benar betul… ia semakin berbelit-belit, dan mungkin ini bukan masa terbaik untuk mengutarakan perkara yang telah dia sedar semasa perjalanan penyembuhannya.

Whitney mengalami hiperventilasi semasa cuba memberitahu Meredith bahawa semua orang hanya menggunakan dia untuk apa yang mereka mahu. Penderaan itu tidak pernah membenarkan Whitney membela diri dan menetapkan sempadan, tetapi Whitney baharu ada di sini. Dia tertanya-tanya sama ada Heather benar-benar mengambil berat tentangnya.

Heather kembali ke meja, dan Whitney yang sangat mabuk mengejeknya Angie boleh semak fakta cerita. Heather dengan marah berteriak bahawa dia tidak peduli siapa yang mengotori siapa dan mengingatkan wanita bahawa tujuan perjalanan ini adalah untuk bersenang-senang dengan Jen, yang BTW sedang menghadapi JAILTIME.

Apabila pergaduhan semakin memuncak, Heather menolak Whitney ke tepi dan menyatakan, “Kamu baru sahaja kehilangan saya selama-lamanya. Awak kehilangan saya, b*tch.” Lisa mendapati Heather mendidih di dalam biliknya dan berterima kasih kepadanya kerana menjadi kawannya. Heather memberitahu Lisa bahawa dia tidak pernah bercakap tentang apa-apa yang berkaitan dengan perkahwinan Lisa... yang mungkin benar atau mungkin tidak, tetapi saya menyimpang.



Lisa terlalu terkejut untuk meneruskan malam itu, dan dia menuju ke katil — begitu juga Whitney, yang hampir tidak dapat berdiri kerana minuman keras. Itu tidak menghalang parti, walaupun. Artis solek Jen, Crystal P*ssy, muncul, dan dia juga merupakan seorang pengajar twerking. Siapa tahu? Dan kemanakah dia sepanjang petang ini?? Pakaian Meredith tidak dibuat untuk 'twerk', dan jelas sekali kita harus menyerahkan twerking kepada guru.

Keesokan paginya, Heather benar-benar mengambil kepingan dari malam sebelumnya — dan kepingan dari nota. Lewat malam, Whitney dengan mabuk merobek nota persahabatan Heather. Heather menyusunnya dan kemudian keluar untuk minum kopi dengan Meredith.

Whitney berasa teruk pada keesokan harinya (dan mungkin kerana dia mengalami mabuk yang teruk). Dia berasa dikhianati oleh Heather, walaupun Heather berjanji kepada Meredith bahawa dia tidak akan 'malah bercakap buruk tentangnya.'

Whitney tidak sabar-sabar untuk melihat abang tirinya, Curtis, dan adik perempuan tirinya, Kelli, kerana mereka juga tahu dan memahami apa yang dialami Whitney mengenai penderaan itu. Whitney berharap dia dapat mencari ketenangan dengan bertemu dengan mereka, dan dia disambut secara literal dengan tangan terbuka. Whitney menjelaskan bahawa dia berkongsi bapa yang sama seperti Curtis dan Kelli, dan anda boleh melihat sama sekali persamaan antara mereka.

Whitney bercakap tentang perjalanan penyembuhannya dan cara dia dimanipulasi, digunakan dan didera. Trauma di kalangan keluarga semuanya berbeza, tetapi semuanya telah dikecewakan oleh orang yang sepatutnya boleh dipercayai. Abang tirinya memberitahu Whitney untuk menanganinya tetapi teruskan. Sudah tiba masanya untuk melepaskannya kerana ini tidak lagi 'melayaninya'.

Sekembalinya ke rumah, ketegangan masih menebal antara Lisa dan Meredith. Lisa tidak pasti tentang peranan Meredith dalam semua khabar angin, tetapi 'selepas mempunyai burrito dan beberapa Kit Kats,' dia dapat menyedari bahawa mereka perlu mengetepikan segala-galanya dan memberi tumpuan kepada Jen. Tuhan, saya suka Lisa.

Jen sedang bersiap untuk perjalanannya ke NY untuk satu lagi percubaan palsu. Dia berkongsi bahawa ini akan menjadi kali pertama dia mendengar bahagian pertahanan perbicaraan dan memberitahu wanita bahawa dia telah diberitahu bahawa dia tidak boleh mendapatkan Botox. Wajahnya perlu bergerak semasa perbicaraan untuk menunjukkan air mata! Jen menyatakan bahawa mereka tinggal sebulan lagi daripada perbicaraan sebenar, dan dia bercakap tentang bagaimana berada di sebelah Omar, anaknya, menenangkannya. Sayang sekali kita semua tahu bahawa tidak ada keperluan untuk semua perniagaan percubaan palsu ini memandangkan pengakuan bersalahnya baru-baru ini!

Whitney kembali dan menjelaskan bahawa dia tidak mahu melakukan apa-apa dengan Heather, jadi dia mengalihkan semua perhatiannya kepada Jen, begitu juga dengan semua wanita. Semua orang mula melihat Jen retak, dan tiada siapa yang tahu apa yang sebenarnya boleh dibawa oleh masa depannya. Mereka semua berhimpun bersama-sama untuk membantunya mengemas dan menceriakannya semasa dia menuju ke hadapan untuk menghadapi muzik 'olok-olok'. Sesuatu yang ajaib berlaku apabila Jen pergi: Meredith yang emosi dan Lisa memeluknya. Meredith berkongsi bahawa situasi Jen membawa sesuatu ke dalam perspektif.

Wanita yang tinggal kemudian keluar untuk makan malam, dan mereka bersulang untuk cinta, kedamaian, persahabatan dan kejujuran. Perkara antara Heather dan Whitney masih tidak baik, dan Whitney berjanji untuk pergi ke sana, walaupun Heather ingin menyapu ini di bawah permaidani.

Apabila Heather berlari ke bilik air, Meredith mendaftar masuk dengan Whitney. Whitney mendakwa dia terkejut dan dia 'memerlukan dia pada masa itu,' dan fakta bahawa Heather memanggil Whitney sebagai penipu menghancurkannya. Heather sepatutnya tahu apa yang dialami Whitney, jadi dia harus peka dengan semua itu.

Heather kembali dan Whitney menidurinya. Dia mengingatkan Heather bahawa dia menyakitinya 'sangat' dan terus menyatakan bahawa Heather tahu betul-betul apa yang dia perkatakan. Heather terus menafikan mengetahui apa-apa tentang 'blowjobs untuk kerusi tepi gelanggang,' dan dia memberitahu Whitney bahawa jika DIA mahu bercakap tentang sial, dia boleh melakukannya sendiri. Lisa berasa kecewa apabila Heather terus bercakap tentang BJ untuk tempat duduk, ditambah pula dengan mereka bercakap seolah-olah Lisa tidak berada di hadapan mereka!

Whitney tidak menghargai Heather menggunakan Jen sebagai kambing hitam, tetapi Heather tidak berundur. Dia mengingatkan Whitney bahawa dia membuat hujung minggu ini semua tentang *dia,* tetapi Whitney lebih melihatnya sebagai tamparan hebat. Selepas ceramah penuh semangat daripada Meredith, Whitney menjelaskan bahawa kesakitannya datang daripada tiada sesiapa yang pernah mendengarnya, dan dia memerlukan Heather untuk 'mengesahkan bahawa dia bercakap benar.' Heather tertanya-tanya bagaimana Whitney adalah 'pencari kebenaran' jika dia memasuki biliknya dan merobek nota, dan kemudian Heather menjadi rendah.

Dalam saat yang didorong kemarahan, Heather menjerit, 'Dalam perjalanan untuk meraikan rakan kita yang menghadapi masalah sebenar dan isu sebenar,' Whitney pergi dan membuat perkara tentang dirinya. Aduh. Heather sangat tidak sensitif terhadap Whitney sekarang, terutamanya memandangkan semua yang dia alami. Heather terus mengatakan bahawa Whitney menggagalkan perjalanan Jen. Heather memberitahu Whitney bahawa diasahajabercakap tentang perasaan, dan dia tertanya-tanya mengapa mereka tidak boleh makan malam yang menyeronokkan dan santai sahaja.

Selepas makan malam, Meredith memberikan hadiah kepada wanita: topi FBI, yang merupakan anggukan kepada Meredith, ejen, musim lalu. Mereka mula bercakap tentang Jen dan kekuatannya, dan mereka tertanya-tanya apakah hasil yang baik untuknya. Heather percaya bahawa kadangkala Jen kelihatan takut, tetapi dia membahagikan emosinya kerana dia tidak tahu bagaimana untuk bercakap mengenainya.

Dari segi perbicaraan, adalah buruk bahawa dia adalah orang terakhir yang tinggal untuk pergi. Jen adalah 'ikan besar' nampaknya, dan Meredith menjelaskan bahawa Stuart mengaku bersalah atas tuduhan tambahan. Menurut Meredith, dia percaya bahawa Stuart tidak menyebelahi Jen dalam situasi ini. Nampak gila dia boleh memberi keterangan terhadap Jen dan meminta dia mengaku bersalah atas perkara yang dia tidak bersalah. Secara statistik, kes Jen nampaknya tidak baik... sabitan kelihatan akan berlaku...

BERITAHU KAMI – APA YANG ANDA FIKIRKAN TENTANG EPISOD?