Episod iniSuri Rumah Sebenar Salt Lake Bandar adalah huru-hara dan tidak kemas dan benar-benar di mana-mana. Mungkin berbaloi jika semua isu dipetakan kerana semakin sukar untuk menjejaki siapa yang marah kepada siapa, terutamanya apabila anda bercampur dalam latihan koir dan beberapa pemula dengan nama yang sama…

Lisa berharap untuk memudahkan kembali ke dalam kitab suci dan kajian bible. Dia mahu kembali ke sisi rohaninya dan berasa bersalah kerana dia tidak menumpukan pada agama dengan anak lelakinya. barangkali milik Heather koir adalah apa yang dia perlukan untuk memulakan sambungan semula?

Whitney , Cuma , dan Lisa semua bertemu untuk petang ski. Ingat, Lisa dan Jen adalah perkara yang paling jauh daripada profesional, tetapi Whitney berharap bahawa dengan membuang wanita-wanita ini ke alam liar, mereka hanya akan memikirkan cara bermain ski. Selepas beberapa tumpahan, mereka berbual tentang koir Heather. Whitney berkongsi bahawa walaupun dia membuat pemotongan, Heather sebenarnya mengiringinya keluar dari rumah semasa pertengkaran... sepatutnya membuat beberapa latihan yang janggal. Ya, Whitney mempertahankan Lisa agak mengejutkan, tetapi begitu juga reaksi Heather terhadap Whitney. Tiada siapa yang dapat mengetahui apa yang sedang berlaku dengan Heather. Jen menegaskan bahawa, 'Setiap kali kita berada dalam suasana kumpulan,' Heather menukar lagunya. Whitney penat mengejar Heather dan mahu memecahkan corak itu. Jen ingin memberitahu Heather secara terang-terangan bahawa dia tidak sihat dan perkara itu perlu diubah.

Jurulatih sedang menganjurkan barbeku dan ia adalah 'zon tiada isteri' — alias alasan yang baik untuk mengumpulkan semua lelaki dan cuba memikirkan apa sebenarnya yang berlaku. John percaya bahawa terdapat banyak perkara yang perlu diluruskan antara lelaki kerana wanita bertelagah… selalu. Ketegangan adalah tebal antara Seth dan John, jadi Seth meminta untuk bercakap secara peribadi dengan John. Seth mengalami kesukaran untuk menyatakan cara untuk bergerak ke hadapan selepas 'kawan menjadi gila' terhadap isterinya. Seth bertanya kepada John bagaimana perasaannya jika Meredith memanggil Lisa sebagai 'pelacur sampah,' dan untuk itu, John mengingatkan Seth bahawa Meredith membawa khabar angin menipu tentang Lisa. Nampaknya mereka sekata?? John memberitahu Seth bahawa dia menghargai persahabatannya, dan mereka merangkulnya, menjadikannya kelihatan seolah-olah keadaan menjadi lancar.

Selepas itu, kita dapat mendengar khabar Coach. Dia percaya bahawa 'Tuhan tidak pernah membuat kesilapan' (sooo, dia bosan dengan Jen??), tetapi itu tidak bermakna bahawa beberapa hari dia tidak menangis dan berasa tidak berdaya. Dari sana, Justin memberitahu lelaki itu bahawa hidupnya berubah minggu ini juga. Dia 'berpisah' dengan sebuah syarikat selepas tujuh tahun (LOL), dan ia adalah momen yang baik untuk mengeratkan hubungan antara lelaki… jika rancangan itu dipanggil Suami Sejati Salt Lake City…



Meredith mempunyai kakaknya, Myra , dan anak saudara perempuan dan anak saudaranya, Alex , melawat. Meredith menjelaskan bahawa kini dia kembali ke tempat yang hebat bersama kakaknya, dan mereka sangat teruja dengan acara mereka yang akan datang. Myra menjelaskan bahawa ini adalah perayaan di mana anaknya, Alex, telah datang dengan hidupnya. Alex telah bertarung dengan masalah kesihatan mental dan ketagihan, dan pada musim sejuk lalu dia minum sebotol peluntur. Myra menjelaskan bahawa dia telah berkembang begitu banyak dan bahawa dia kini berada di sisi lain kegelapan. Acara yang mereka adakan adalah dekat dan disayangi oleh mereka, oleh itu senarai tetamu harus dipilih dengan teliti agar ia kekal POSITIF. Meredith memberitahu kakaknya bahawa terdapat banyak drama yang berlaku dalam kumpulan itu - tiada satu pun yang perlu dia tangani.

Ia adalah latihan pertama untuk koir Heather. Agak sukar mendengar Heather bercakap tentang ruang selamat ini melalui muzik dengan rakan-rakannya, memandangkan semua orang bergaduh seperti orang gila sekarang. Jen dijemput oleh Angie K., dan wanita itu menyusul dalam perjalanan ke sana. Keadaan menjadi janggal antara Jen dan Heather. Menurut Jen, Heather tidak boleh mengatakan dia adalah tunggangan atau mati Jen tetapi kemudiannya tidak menyokongnya. Jen masih belum selesai Heather tidak menentang Angie K. dan Finsta…

Angie K. berkongsi bahawa Danna ingin tahu mengapa 'Jen membuli Angie' pada uji bakat, dan itu sudah tentu membuatkan Jen tidak suka. Jen merenung bagaimana DIA boleh membuli Angie H. apabila suami Angie mencipta Shahxposed!! Menarik bagaimana Angie K. tidak menghalang Danna semasa dia bercakap di sana sini… sebaliknya, dia memilih untuk menggunakan maklumat itu sahaja untuk mengacau periuk. Dia faham tugasan itu.

Nampaknya semua 10 orang yang berada dalam barisan untuk 'uji bakat' membuat potongan untuk koir Heather. Heather teruja melihat Whitney muncul, terutamanya selepas cara Heather menghalau Whitney keluar dari rumahnya DAN selepas Whitney meninggalkan gereja Mormon, namun dia masih muncul untuk menyanyikan lagu raya untuk Heather.

Jen marah dengan Angie H. pada latihan ini, tetapi dia gembira 'Danna banana' tidak akan datang. Walau bagaimanapun, ini adalah kumpulan orang yang paling bermasalah. Kami mempunyai suri rumah, kawan-kawan, dan kemudian rando, termasuk lelaki dengan rambut muka tahun 70-an. Semasa pemanasan badan, Lisa bercakap dengan Heather, dan Heather tertanya-tanya mengapa Lisa akan mengambil topik sensitif tentang kematian bapanya dan tweet mengenainya. Hakikat bahawa mereka cuba mengadakan perbualan 'serius' ini di tengah-tengah koir bersenandung adalah kelakar. Ia huru-hara dan tidak kemas, sama seperti hubungan mereka. Lisa lebih mengambil berat tentang melindungi wataknya, tetapi kemudian dia terus bertanya kepada Heather jika dia menyukainya.

Heather mengingatkan Lisa bahawa Lisa mencipta ruang di mana mereka tidak baik. Dia juga mencadangkan bahawa mereka bermula dari sifar asas. Lisa nampaknya tidak boleh memulakan semula, memandangkan khabar angin yang telah tersebar. Lisa menjelaskan bahawa Whitney bertegas bahawa Heather mendengar khabar angin itu juga.

Whitney dipanggil dan menyatakan bahawa Heather sengaja tidak ingat mendengar khabar angin ATAU dengan mudah tidak ingat. Nampaknya Heather mungkin mengalami masalah kehilangan ingatan. Whitney ingin tahu bagaimana Heather boleh lupa bahawa mereka sedang bergaduh, dan Heather mendakwa dia tidak peduli bahawa Whitney berkawan dengan Lisa. Whitney kesal kerana Heather berlalu pergi dan menolaknya sekali lagi. Dia sedar bahawa dia sudah selesai dengan Heather selepas ditutup berkali-kali.

Terdapat konvo sampingan yang aneh berlaku dengan Angie H. dan Jen secara serentak. Angie memanggil Jen sebagai 'korban' dalam situasi Finsta, dan kemudian dia bersetuju untuk meminta suaminya meminta maaf secara terbuka, seperti yang dicadangkan oleh Coach.

Kemudian, Danna mengejar Meredith. Kami mengetahui bahawa Danna mempunyai anak kecil, dan Meredith teruja untuk meneroka persahabatan baharu yang dia temui sekarang kerana dia telah menghilangkan ketoksikan. Sementara itu, Jen sedang melepak dengan Angie K. untuk hari kolam. Jen mendakwa dia memerlukan percutian 'hadir' yang sebenar, dan memandangkan dia tidak boleh keluar negara, Angie K. telah menawarkan diri ke rumah rakannya di San Diego.

Jen dan Angie memulakan jemputan mereka dengan Meredith. Mereka teruja untuk berkongsi senarai tetamu, tetapi apabila Meredith menunjukkan Danna bersamanya, Jen nampak merah. Dia memberitahu Danna bahawa dia akan dijemput, tetapi dia berasa gembira kerana Danna memanggilnya pembuli. Danna tidak berundur, dan itu membuatkan Jen kecewa. Jen enggan duduk di sana dan 'dibuli,' dan dia melarikan diri dari pegangan, meninggalkan Angie bersendirian di dalam kolam. Jadi, kita semua boleh bersetuju bahawa perjalanan gadis ini adalah idea yang HEBAT, bukan?!

BERITAHU KAMI – APA YANG ANDA FIKIRKAN TENTANG EPISOD?