Pada episod ini Suri Rumah Sebenar Salt Lake Bandar , ia Heather 's turn to be the pot stirrer. Dia meminta bantuan rakan lamanya, Angie Harrington , untuk membongkar milik Whitney khabar angin tentang Lisa . Tambahan pula, Cuma mengetahui bahawa perbicaraannya telah ditolak sehingga Julai. Selepas semua kerja prapercubaan di NYC ( Meredith 's stomping grounds *wink, wink*), Jen terpaksa berundur selangkah dan fokus pada masa depan.

Lisa sibuk 'bersenam' dengan suaminya, John , yang kurang teruja dengan panggilan telefon Lisa yang panik kepadanya semasa perjalanan gadisnya. John mentertawakan pembohongan yang Angie H. bantu cipta dan melakukan yang terbaik untuk mendengar kerja Lisa melalui drama yang mengelilinginya. Lisa berkata bahawa Whitney memenanginya dengan kebenaran yang buruk, dan walaupun kata-kata itu kasar, Lisa berjanji bahawa dia akan sentiasa mengingati Whitney melakukan perkara yang betul.

Whitney berbual dengan suaminya tentang hubungannya semula dengan adik-beradik tirinya, dan dia merasakan seolah-olah meluangkan masa bersama mereka telah membantunya sepanjang perjalanan penyembuhannya. Dia akan datang ke tempat di mana dia boleh meninggalkan trauma pada masa lalunya. Whitney juga melakukan yang terbaik untuk berdamai dengan Heather dan berasa seperti Heather tidak memberinya suara. Whitney menghubungkan situasi ini dengan zaman kanak-kanaknya dan melihat persamaan dengan diam.

Heather melawat Angie H., yang masuk dengan martini, bersedia untuk mendengar semua butiran tentang perjalanan Arizona. Heather yang terlalu bersemangat bersedia untuk tumpah. Dia menyampaikan cerita itu kepada Angie dan mendakwa dia tidak menyangka Whitney akan melemparkan Angie ke bawah bas.

Angie menafikan pernah berkata seperti itu tentang Lisa di permainan Jazz, dan dia mengingatkan Heather bahawa ia adalah persekitaran perniagaan. Angie memberitahu Heather bahawa dia tidak mahu masalah lain dengan Lisa, tetapi dia tahu Whitney adalah seorang yang suka mengacau...



Heather memberitahu Angie bahawa dia mahu meneruskan kehidupan, jadi dia telah merancang hari ski perempuan. Dia telah memilih untuk menjemput Angie kerana dia mahu menonton Whitney menggeliat (LOL), dan dia juga menjemput semua sepupu Mormonnya. Heather menjelaskan bahawa dia 'mengimbangkan perasaannya yang sebenar,' dan sejak menulis bukunya,Mormon yang jahat, dia berasa seperti dia ingin benar-benar membuka kepada mereka tentang kebenarannya sebelum mereka membacanya sendiri.

Meredith dan Seth keluar untuk bertemu kegemaran semua orang, Brooks. Dia kembali dari NYU dan bergurau tentang mempunyai teman lelaki selama dua tahun yang lalu. Seth mendakwa Brett Favre akan menjadi teman lelakinya yang sempurna dan Brooks bercakap tentang diasuh oleh ibu saudaranya. Meredith berkongsi bahawa kakaknya, ibu saudara Brooks, telah memulakan badan amal, dan Meredith telah memutuskan untuk menganjurkan pertunjukan fesyen untuk mengumpul wang. Acara kumpulan masa depan, pasti.

Di rumah Shah, Jen bercakap tentang perjalanannya yang meletihkan ke NYC dan bagaimana pasukan undang-undangnya telah menyediakannya untuk memuntahkan pembohongan dan bertahan. Seronok dapat pulang bersama Jurulatih . Mereka mempraktikkan beberapa pasangan terapi merenung jiwa, dan Jen bercakap tentang betapa terharunya dia sejak mengetahui percubaannya ditolak sehingga Julai. Dia bosan disoal siasat, dan dia hanya mahu menyelesaikan perbicaraan supaya dia boleh meneruskan hidupnya. Jurulatih ialah seorang suami yang hebat, yang mungkin tahu atau mungkin tidak mengetahui tentang tawaran teduh isterinya, tetapi dia pastinya menyokong dan menyayangi Jen.

Lisa memanggil abangnya, Brian, satu-satunya lelaki dalam keluarganya. Lisa berkongsi bahawa Brian dan Lisa adalah satu-satunya adik-beradik yang sudah berkahwin, dan dia terharu dengan perceraian adik-beradiknya baru-baru ini. Lisa tertekan tentang keluarganyadankumpulan rakannya, dan dia mencadangkan bahawa mungkin dia mula melakukan lebih banyak perkara dengan John untuk membantu memastikan perkara itu kembali ke landasan dalam hidupnya. Jelas sekali, khabar angin itu memberi kesan kepadanya.

Whitney teruja bahawa hari ini adalah hari bab LDSnya ditutup secara rasmi. Ternyata Whitney memerlukan notari untuk menandatangani kertas kerja dari quitmormon.com. Ya, itu nyata. Whitney menjelaskan bahawa dia telah cuba meninggalkan gereja tiga kali. Selepas menipu suaminya dan meminta cerai, dia tidak pernah didedahkan, keputusan yang menunjukkan Whitney bahawa gereja mempunyai motif kawalan yang tersembunyi. Menurut gereja, wanita tidak bersuara dan lelaki adalah orang yang mempunyai kata putus. Whitney menyatakan bahawa dia mengambil kembali kuasanya, dan dia dapat melihat persamaan antara penderaan zaman kanak-kanaknya dan gereja.

Ia adalah hari perjalanan ski Heather, dan dia menyapa sepupu dan rakannya, teruja untuk seharian di cerun. WTF adakah Heather menulis tentang dalam bukunya bahawa dia mementingkan sepupunya seperti ini?! Sementara itu, Whitney dan Lisa, sahabat yang baru ditemui, mengembara bersama. Whitney berkongsi bahawa dia belum bercakap dengan Heather lagi dan merasakan kelemahannya digunakan terhadapnya.

Jen Shah sangat cerewet semasa dia berjalan-jalan dan berjanji untuk menjadi bartender di atas bukit arnab. Ketika Lisa mula melihat siapa yang bergaul dalam kumpulan itu, dia hampir tidak percaya apabila dia melihat Angie Harrington di tengah-tengah kumpulan wanita itu. Angie cuba memeluk Lisa hello, tetapi Lisa tahu ia satu penipuan. Dia memanggil Angie palsu dan tertanya-tanya mengapa Heather akan membawanya ke dalam campuran, terutamanya jikamerekasedang berusaha untuk ke tempat yang baik.

Wanita itu berpecah dan Lisa dan Jen terlanggar cerun arnab. Mereka membincangkan kecintaan mereka terhadap pantai dan bercakap tentang Angie H. Lisa lebih baik untuk menamatkan persahabatan dengan Angie, tetapi dia memberitahu Jen bahawa dia tidak boleh memikirkan sebab Heather akan menjemput Angie ke sini.

Selepas beberapa kali bermain ski, kumpulan itu kembali bersama, dan kami mendengar semua tentang percubaan Jen. 11 Julai nampaknya begitu jauh, dan Lisa dan Jen bergurau tentang tinggal di Hamptons semasa perbicaraan berlangsung. Whitney terkejut dengan ketawa itu kerana lebih banyak masa bermakna lebih banyak masa untuk pihak pendakwaan mengumpul lebih banyak maklumat terhadap Jen.

Angie pergi ke Whitney, yang berkata, 'Masalahnya, kami [Heather dan saya] tersandung pada butiran.' Angie memberitahu Whitney bahawa dia akan memilikinya jika dia mengingati butiran tentang Lisa, dan Whitney menjangkakan itu daripada Angie, yang dia anggap sebagai pembohong…

Heather menerangkan bahawa dia mahu menyatukan semua dunia, dan dia menarik Lisa ke tepi. Heather mendakwa bahawa dia 'tidak memikirkan' Lisa atau 'mempertimbangkannya' apabila memasukkan Angie dalam senarai tetamu, yang keluar dengan teruk. Heather meminta maaf kepada Lisa, dan semuanya kelihatan baik sehingga Angie meminta Lisa bercakap. Lisa enggan dan tidak berminat untuk mendengar lebih banyak pembohongan tentang hubungannya. Lisa berasa ditikam dari belakang oleh Angie, dan memang betul.

Whitney kemudian meminta Heather bercakap kerana ini nampaknya masa dan tempat untuk berbuat demikian. Whitney memberitahu Heather bahawa pergaduhan mereka adalah mengenai 'perincian.' Heather berjanji bahawa jika dia boleh, dia akan menyokong cerita Whitney, dan dia tidak mahu meninggalkannya tinggi dan kering. Sebenarnya, Heather benar-benar tidak ingat perbualan itu berlaku pada permainan Jazz.

Whitney tidak menghargai Heather 'mempersenjatai' kesakitannya dan mahu Heather tahu dia terluka. Whitney tidak pasti Heather benar-benar mendengarnya dan memberitahu Heather bahawa dia akan mengambil sedikit masa untuk mempercayainya semula. akanCuaca burukdatang lagi segera, atau adakah persahabatan antara sepupu ini benar-benar berakhir?

BERITAHU KAMI – APA YANG ANDA FIKIRKAN TENTANG EPISOD?