Kredit: Charles Sykes/Bravo

Heather Gay telah mendapat tindak balas atas sokongan yang tidak berbelah bahagi Jen Shah . Dan semasa temu bual awal bulan ini, pihak Suri Rumah Sejati Kota Salt Lake ahli pelakon menjelaskan mengapa dia tidak menyoal Jen walaupun selepas dia mengaku bersalah melakukan penipuan menuduh dia sebelum ini dinafikan .

Sebelum memperincikan pertelingkahannya yang berterusan dengan Whitney Rose dan menimbulkan persoalan tentang Whitney persahabatan yang baru ditemui dengan Lisa Barlow , Heather berkata mengenai hubungannya dengan Jen, dia tidak pernah merasakan ia adalah tempatnya untuk mempersoalkan keputusannya untuk menukar rayuannya daripada tidak bersalah kerana bersalah .

'Sukar untuk saya melihat dia menguruskan semua itu dan melihat apa yang dia hadapi kerana saya memikirkan Jen lebih daripada orang yang menarik ini di televisyen,' jelas Heather semasa wawancara 7 Disember dengan Kami Mingguan . “Dia seorang ibu. Dia seorang kakak. Dia seorang anak perempuan. Dia sepupu. Dia sangat, sangat bersepadu dalam keluarga dan dalam komunitinya, dan pengakuan bersalahnya terjejas… Dia terpaksa menjawab kepada ramai orang lain.”

'Orang terakhir dalam senarai itu mestilah saya,' tambah Heather.

Semasa Heather mengekalkan kesetiaannya kepada Jen, dia dan Whitney sedang 'menggali lubang yang lebih dalam dan dalam untuk keluar dari.” Dan kerana Heather 'mendefinisikan semula banyak hubungan' dan 'menjadi orang yang berbeza,' dia mula melihat persahabatannya dengan Whitney secara berbeza.



'Saya mula menghargai orang yang ada dalam hidup saya secara konsisten dan itu membuatkan saya sukar untuk melihat persahabatan kami dan cara ia hilang dalam sekelip mata,' jelasnya. 'Saya rasa seperti persahabatan kami hanya membara dan saya tidak pasti bagaimana untuk membaikinya.'

Satu perkara yang menghalang Heather dan Whitney potensi perdamaian , sekurang-kurangnya dari perspektif Heather, adalah kekurangan akauntabiliti Whitney.

'Saya tidak pernah mendengar Whitney mengakui apa-apa tentang perkara yang dia katakan tentang saya, dan semakin saya mendengar dia berkata tentang saya dalam pengakuan dan di belakang saya, semakin sukar bagi saya untuk memahami bagaimana dia pernah menyukai saya pada mulanya. ,” kongsinya.

Dalam meninjau episod baki musim ketiga, Heather dilihat dengan mata hitam. Dan sementara peminat perlu menunggu dan melihat apa yang berlaku, Heather mengakui dia tidak tahu ada kamera tersembunyi di dalam biliknya.

'Jadi saya kini menunggu dengan seluruh Amerika untuk melihat apa yang berlaku,' dedahnya. 'Ini bukan kali pertama saya mengalami mata hitam, mungkin ia bukan kali terakhir saya mengalami mata hitam. Anda tahu, anda bangun dengan mata hitam, anda meneruskan, anda membuat yang terbaik.”

Mengimbas kembali peristiwa musim ini, Heather berkata musim ketiga jauh lebih sukar daripada dua musim pertamanya.

'Ini adalah musim paling sukar saya,' katanya. “Musim pertama adalah segar dan baharu dan segala-galanya seperti, menggembirakan, tetapi saya mempunyai Whitney di sisi saya dan kami seperti melalui semua itu bersama-sama. Dan kemudian musim kedua, segala-galanya yang berlaku dengan Jen hanya menjadikannya huru-hara dan kami tidak tahu apa yang berlaku. Tetapi saya benar-benar, walaupun sedih, saya sangat seronok musim kedua kerana setelah kami mengatasi trauma pasukan swat di tempat letak kereta Beauty + Laser, kami benar-benar menikmati satu sama lain dan berseronok. .”

Sementara itu, dia menyambung, musim ketiga adalah sukar kerana 'pecahnya Cuaca Buruk.'

'Itu adalah persahabatan yang sebenar dan terdapat banyak konflik yang berpunca daripada itu... Sukar ketika kami menjalani penggambaran dan dua kali ganda sukar untuk menontonnya kembali,' dia mengaku, sambil menyatakan bahawa dia tidak pernah menjangkakan mereka berdua akan mengalami kejatuhan .

'Saya akan berkata berulang kali, 'Saya sangat gembira kita mempunyai satu sama lain,'' jelasnya. 'Dan saya benar-benar rapat dengan Jen tetapi ia seperti, Jen mempunyai semua orang tetapi saya hanya mempunyai Whitney dan ia penting bagi saya.'

Apabila Heather ditanya tentang persahabatan Whitney dengan Lisa, dia mendakwa bahawa walaupun Whitney mungkin semakin rapat dengan pelakon bersama mereka, dia tidak begitu pasti perasaan Lisa tentangnya.

'Saya rasa dia mahu memilih Lisa berbanding saya dan dia cuba memilih Lisa, tetapi saya tidak tahu sama ada Lisa memilihnya kembali,' kongsi Heather.

Satu lagi pertelingkahan musim ketiga yang sedang berlangsung ialah Lisa dan Meredith . Dan selepas mengakui bahawa dia tidak berusaha untuk menghabiskan 'sebanyak mungkin masa dengan Lisa,' Heather seolah-olah mengesahkan dia adalah Pasukan Meredith.

“Saya telah melihat Meredith mengemudi perkara ini dan Lisa meminta maaf beberapa, beberapa kali dan berusaha keras untuk mencuba dan mengatasinya dan saya fikir akan ada satu titik di mana mereka berdua perlu mengatasinya, tetapi itu bukan panggilan saya, ' dia berkata. 'Saya tidak pernah mempunyai kawan yang mengatakan perkara-perkara buruk tentang saya, jadi bagi saya secara peribadi, saya fikir saya boleh kembali ke tempat persahabatan yang mesra, tetapi kepercayaan untuk saya akan hilang selama-lamanya.'

Seperti yang ditunjukkan oleh Heather, mic panas Lisa menentang Meredith melintasi garisan utama.

“Saya boleh bergurau dan bergaduh tetapi tidak apabila anda menyerang perkara utama dalam hidup saya. Apabila seseorang mengatakan bahawa mereka membenci saya dan saya adalah sampah, itu adalah sesuatu yang saya akan lihat dan dengar setiap kali saya melihat cermin, 'jelasnya.

Bagi masa dia penggambaran Suri Rumah Sejati: Perjalanan Gadis Terbaik musim ketiga, kata Heather Candiace Dillard-Bassett daripada Suri Rumah Sebenar Potomac paling mengejutkan dia.

'Candiace secara peribadi bukanlah Candiace di Twitter, dan sekarang apabila saya menontonnya di Twitter, saya hanya berfikir, 'Ya ampun. Saya tidak percaya berapa banyak jarak yang dimiliki wanita ini,'' Heather mengisytiharkan.

Heather juga terkejut dengan betapa baiknya pelakon itu 'berada sepanjang masa' dan tidak berpeluh.

'Saya hanya kekacauan panas di Thailand, dan saya rasa seperti setiap wanita lain hanya kelihatan sempurna secara konsisten dan jadi saya belajar banyak tentang glam dan saya belajar banyak tentang mempertahankan apa yang anda percaya dan bagaimana untuk berjuang secara adil,' dedahnya .

Semasa temu bual itu juga, Heather ditanya sama ada dia terkejut kerana ramai rakan pelakonnya mengambil isu dengannya semasa musim ketiga .

'Yeah. Mengapa semua orang sangat marah pada gadis yang baik? Saya hanya cuba untuk muncul, bersenang-senang, membawa orang bersama-sama, 'kata Heather. 'Saya tidak sempurna.'

Menurut Heather, dia percaya dia telah melakukan kerja yang cukup baik untuk tinggal setia kepada orang tertentu , terutamanya memandangkan keadaan .

“Saya tidak pernah kata saya kawan yang sempurna. Saya tidak pernah mengatakan saya adalah model persahabatan. Saya hanya cuba untuk muncul, melakukan yang terbaik yang saya boleh, menjadi kawan terbaik yang saya boleh, dalam keadaan yang agak sengit, dan nampaknya tidak kira apa yang saya lakukan, ia tidak mendarat, 'kata Heather. 'Orang ramai marah saya dan saya tidak tahu bagaimana untuk membetulkannya.'

Heather kemudian menjelaskan bahawa apabila ia berkaitan dengan hubungannya dengan pelakon bersamanya, dia percaya Jen dan Meredith menyokongnya.

“Jen sentiasa berada di sisi saya apabila ia berlaku, rasanya. Dan Meredith. Dan anda tahu, Lisa juga tidak begitu banyak datang untuk saya,' tambahnya. “Ia benar-benar terasa seperti konflik yang berlaku kebanyakannya hanya dengan Whitney dan kerana itu, ia menjejaskan hubungan saya dengan semua orang.'

Suri Rumah Sebenar di Salt Lake City musim ketiga disiarkan pada hari Rabu pukul 8/7c di Bravo.