Teresa Giudice mengakui ada perkara yang dia tidak suka Suri Rumah Sebenar New Jersey pada episod podcast dia .

Sebelum menjawab soalan daripada peminat, yang ingin tahu sama ada dia melakukannya lebih suka pulangan daripada Caroline Manzo atau debu Danielle , bercerita tentang mertua baharunya dan berkongsi sebab dia menyertainya Menari Bersama Bintang , Teresa berkata dia mendapatiRHONJmenjadi kebudak-budakan.

“Saya tidak suka persembahan kami begitu.. sebelah. Ia sangat, seperti, sekolah menengah,' jelasnya pada episod Namaste B$tches . “Saya tidak suka keadaan Jersi kerana nampaknya… pilih sebelah. Dan rasanya, saya fikir anda harus bersikap baik kepada semua orang dan kemudian membuat keputusan anda berdasarkan sama ada anda mengklik dengan orang itu atau tidak.'

Sedangkan musim ke-13 akan datang sudah pengeluaran berbalut dan dijangka mula disiarkan dalam beberapa bulan akan datang, Teresa menangani beberapa kemungkinan pelakon yang berbeza, termasuk potensi pulangan Caroline , yang dia tidak suka daripada Danielle.

“Ya Tuhanku. Ia tidak juga pergi. Dia tidak pergi bersama kita,” kata Teresa pada pemikiran itu.



'Dan perkaranya adalah,' dia menyambung, seolah-olah mengangguk Melissa Gorga , “ orang yang tidak menyukai saya akan berkata, 'Ya! Bawa dia. Ya!’ Ia seperti, tolong, saya akan ketawakan itu.”

Kemudian, dengan teduhan langsung di Melissa, Teresa berkata bahawa dia lebih suka membuat penggambaran dengan 'tidak' Caroline, mahupun Melissa.

Adapun di mana dia berdiri bersama Danielle , Teresa mengesahkan mereka tidak berhubung buat masa ini.

'Saya tidak dapat kali terakhir, bagaimana dia melemparkan saya ke bawah bas sedangkan saya yang membawanya pulang,' Teresa menjelaskan tentang Danielle yang keluar bersamanya. menggalakkan dia untuk menarik Margaret Josephs ' rambut pada musim 10.

'Sebab mengapa saya ingin membawanya kembali dan mengapa saya melakukan yoga dengannya, kerana saya berada di luar, dalam penjara dan dalam kem, ketika saya tidak ada, dan apabila saya pulang ke rumah, saya seorang ibu tunggal, jadi saya berasa sedih. untuknya kerana pekerjaannya telah diambil darinya dan saya hanya mahu dia tahu bahawa itu bukan kerja saya,” Teresa menyambung. '[Dan dia menentang saya , sekali lagi, tanpa sebab, dan kemudian dia yang kehilangan pekerjaannya.'

Kini, bertahun-tahun kemudian, Teresa 'tidak benar-benar' berada di atas kapal dengan menebus kesalahan buat kali ketiga.

“Saya rasa saya sudah mencuba. Saya hanya kecewa kali terakhir,” katanya.

Manakala Teresa juga kekal di luar dengan Melissa dan abangnya, Joe Gorga , dia berada di tempat yang hebat bersama keluarganya suami baru , Luis Ruelas .

“Mereka sangat menakjubkan. Saya sayang bapa mertua saya. Saya sayang ibu mertua saya. Mereka adalah mertua yang saya idamkan selama ini,” katanya. 'Mereka adalah orang yang cantik, dan saya memuja mereka. Dan saya berterima kasih kepada ibu Luis sepanjang masa kerana membesarkan anak lelaki yang begitu hebat, dan bapa juga, mereka berdua.”

Mengenai tugasnya yang singkatDWTS, Teresa berkata dia 'sangat seronok.'

'Sebab mengapa saya memutuskan untuk melakukan ini adalah saya ingin menunjukkan kepada semua orang di luar sana bahawa tidak pernah terlambat untuk melakukan apa-apa dalam hidup. Saya sentiasa mahu menjadi penari sejak kecil lagi,” dedahnya. “Jadi saya [memberi] segala-galanya. Saya [tidak] mahu mengecewakan orang. Saya [tidak] mahu mengecewakan peminat saya, saya [tidak] mahu mengecewakan anak perempuan saya. Malah [ Audrianna Giudice ] minggu ini, dia seperti, 'Ibu, pastikan kamu berbuat baik.'”

Malangnya, Teresa dihapuskan pada minggu kedua . Walau bagaimanapun, sebelum dia, dia mengalami detik yang penuh emosi semasa dia bersedia untuk minggu Elvis.

“Saya sebenarnya menangis... kerana ia mengenai Elvis dan saya masih ingat ketika membesar, menonton Elvis bersama ibu bapa saya dan kemudian juga apabila ayah saya tinggal bersama saya, filem Elvis akan ditayangkan sekali-sekala, jadi itulah yang membuatkan saya terharu. itu,” kongsinya.

Suri Rumah Sebenar New Jersey musim 13 akan ditayangkan di Bravo akhir tahun ini atau awal tahun depan.