Berlin, Jerman: tempat kejadian Suri Rumah Sebenar Beverly Hills ' perjalanan gadis terbaru.

'Kota yang gelisah' kelihatan lebih seperti bandar yang membosankan bagi saya. Kyle , Teddy , dan Iman menguji pelayan miskin tentang berapa banyak variasi susu boleh didapati di Jerman dengan pesanan kopi dan latte mereka yang selalu menjelikkan, manakala separuh lagi daripada kumpulan itu keluar untuk membeli-belah.

dikehendaki merasakan 'rasa pengembaraan yang diperbaharui' selepas tersandung ubat pada hari sebelumnya dan jujurlah, bertahan dari teka-teki itu untuk membeli-belah yang sewajarnya. Axel , pembeli peribadi, bertemu LVP , Erika , dan dikehendaki untuk membelanjakan wang mereka dan mengepam wanita penuh champagne supaya mereka boleh membeli lebih banyak barangan. Duh. Menurut Dorit, membeli barang dalam perjalanan perempuan adalah seperti 'gelang persahabatan.' Gelang persahabatan yang sangat mahal. Axel yang malang adalah sah berpeluh, tetapi malangnya, kerja itu berbaloi, kerana wanita itu jatuh kira-kira $3,000 setiap seorang.

kamu semua: Teddy menjadi 'dalam elemennya...di sekeliling kuda.' Anak-anak kapal bergolek ke kawasan luar bandar Jerman yang indah untuk menaiki beberapa kuda dan berjalan-jalan pada waktu petang. Semua orang agak gementar, tetapi tidak Teddi atau LVP . Mereka kelihatan seperti profesional…tidak seperti Kyle – Saya alah kepada kuda jadi sebaliknya saya hanya akan menunggang kuda dan berharap kerana ia adalah versi kuda yang lebih kecil, tindak balas tidak akan berlaku- Richards. Mereka berlari dalam kelajuan yang lebih perlahan daripada kura-kura yang direjam, tetapi kemudian kuda Rinna terlepas menyebabkan Rinna menjerit lebih kuat daripada biasa.

Syukurlah, Teddi, pembisik kuda, menyelamatkan hari itu, tetapi satu lagi peristiwa dramatik berlaku. Kyle malangnya mengalami reaksi alahan yang teruk terhadap kuda poninya. Dia mengambil satu halaman dari buku Dorit dan meminta orang yang tidak dikenali di kawasan luar bandar untuk mendapatkan ubat dan Kyle dengan sangat dramatik duduk kembali di dalam van. Dia boleh, bagaimanapun, minum segelas champagne semasa menaiki van kembali ke bandar. Mesti reaksinya tidak begitu buruk, kan Kyle?



milik Erika pakaian untuk malam itu benar-benar kelakar. Terutamanya kerana dia menganjurkan majlis makan malam DI BILIK HOTELNYA. Maksud saya, suite presiden adalah jauh berbeza daripada parti hotel yang pernah saya hadiri di sekolah menengah, tetapi idea umum adalah sama. Muncul berpakaian untuk membunuh. Minum. Dan kemudian pergaduhan bermula. Ya. Ia hanya kira-kira perkara yang sama.

Kyle adalah 'tinggi seperti layang-layang' pada ubat alahannya dan dia adalah yang paling bijak dalam kumpulan itu. Terdapat perbincangan ringkas tentang serangan panik Kyle dan milik Rinna anak perempuan milik Delilah agoraphobia, tetapi kemudian dikehendaki memutuskan untuk membuat pilihan yang sangat bijak dengan memilih pergaduhan dengan Kyle yang tinggi dan panik.
Dorit bercakap dalam bulatan dan hanya mencari pergaduhan dan apa yang Kyle boleh katakan dengan jujur, 'Kami sudah melepasi New York' dan drama itu. Tidak cukup untuk Dorit mengacau periuk lagi, tetapi LVP menyertai aksi tersebut. LVP cuba untuk menjelaskan pemikiran dan sudut Dorit, tetapi 'petty bullsh*t' hanyalah bola salji, terutamanya apabila Teddy cuba mencelah beberapa #realtalk. 'Kami akan bercakap dalam bulatan!' LVP tidak suka apabila seseorang tidak menyebelahinya dan oleh itu meludah, “Teddi, berhenti. Ini berbeza.”

Saya rasa ini adalah Hari Groundhog. dikehendaki sedang menggenggam straw untuk kekal relevan musim ini. Dia terus mengutarakan pertengkaran, pergaduhan, isu, apa sahaja yang anda mahu panggil supaya dia mempunyai SEBAGAI kedudukan dalam rancangan ini. Dorit melompat dari subjek ke subjek. Sebagai Erika suka memanggilnya, 'sebuah bola sumbang besar berita palsu.' Pada penghujung makan malam, Dorit mendakwa bahawa 'kami tidak bergaduh-kami telah membersihkan udara.' Suka. Apa?!

Keesokan harinya, dikehendaki masih berfikir bahawa dia memperbodohkan dunia dengan loghat dan rambut palsunya (lihat: poni segar) dan Erika telefon Iman untuk mengumpulkan semua wanita untuk lawatan petang ke Jerman. Begitu banyak untuk seluruh kumpulan yang keluar- Kyle dan LVP bertemu untuk menjalin persahabatan dramatik mereka, manakala Dorit, Teddi, Rinna dan Erika berkumpul untuk melihat-lihat.

Sementara itu, frienemies berwarna permata bertemu di dataran bandar untuk berbincang, siapa lagi? dikehendaki . Kyle bermati-matian cuba untuk menjadi kawan terbaik kepada LVP dan cara dia bersaing untuk mendapatkan perhatian LVP adalah wajar. Dorit telah 'membangkitkan semula perpecahan dalam persahabatan Vanderpump dan Kyle.' Ini meletihkan dan tidak masuk akal dan saya hanya mahu melihat apa yang Erika pakai untuk lawatan ini jadi bolehkah kami TOLONG kembali ke kumpulan itu?

Erika , menyalurkan MC Hammer, 'mencintai' bandar ini dan para gadis melakukan perkara-perkara pelancongan seperti mengambil gambar di hadapan bangunan dan monumen terkenal. Kyle dan LVP bertemu dengan wanita yang lain dan tidak mengambil masa lama untuk Dorit berpaut pada LVP untuk mengetahui perkara yang berlaku semasa pertemuannya dengan Kyle. INSYAALLAH Kyle dapat menghabiskan lebih banyak masa dengan LVP daripada Dorit! Segala-galanya dimasukkan ke dalam perspektif apabila wanita melawat tugu peringatan Holocaust. Saya sangat kagum dengan pengetahuan Erika tentang peringatan itu. Ikon fesyen DAN ahli sejarah? Lelaki, wanita ini memakai topi lotsa, dan yang saya maksudkan bukan sahaja tengkorak, atasan dan besbol.

Nasib baik, wanita berada di dalamnya untuk memenanginya untuk malam itu. Perasaan mereka lebih baik, pakaian mereka sesuai, dan mereka bersedia untuk bir dan pretzel. #Jerman. Iman dan Kyle mula menari walaupun sebelum bir berada di atas meja. Gadis-gadis itu sedang berpuas hati, mempunyai pretzel, dan secara amnya berseronok menari dengan orang Jerman. Yang secara amnya membosankan bagi kami penonton. Semoga episod seterusnya membawa kembali beberapa drama yang kita semua suka dan kenali dengan baik.

BERITAHU KAMI – FIKIR TENTANG EPISOD RHOBH TERKINI?