Peraturan Vanderpump bintang Jax Taylor sedang mengalami sedikit kesedihan hari ini berikutan pemergian sedih bapanya Ronald Cauchi .

Ayah Jax meninggal dunia malam Rabu berikutan pertempuran sengit dengan kanser esofagus tahap IV yang didiagnosis pada bulan Oktober.

Bintang realiti Bravo berusia 38 tahun itu menggunakan Twitternya untuk bercakap tentang kehilangan ayahnya. Dia menulis, 'Hati saya hancur, saya kehilangan kawan baik saya dan lelaki terbaik yang pernah saya temui malam tadi, saya sangat menyayangimu ayah sehingga saya tidak dapat bernafas lagi, hanya orang yang tidak membiarkan saya jatuh sekarang adalah menakjubkan saya. teman wanita. Saya sayang ayah.'

Teman wanita Jax Brittany Cartwright dan beberapa rakan pelakonnya juga menghantar beberapa kata sokongan kepadanya.

Brittany tweeted , “Jax & keluarganya sedang melalui masa yang sangat sukar sekarang. Sila simpan mereka semua dalam doa anda & hormati privasi mereka. ”

Tom Schwartz menulis , “Mari membanjiri @mrjaxtaylor dengan kasih sayang dan belas kasihan. Maaf atas kehilanganmu kawanku?”.

Kate Maloney juga menghantar ucapan selamat kepadanya tweeting , “Kami di sini untuk anda Jax! Kata-kata tidak dapat menyatakan simpati saya. .”

Awal bulan ini Jax menulis tentang masalah kesihatan ayahnya. Dia tweeted pada 4 Disember, “Ya kanser fu&king menyebalkan, melihat ayah saya melalui ini adalah membunuh saya.. doa kepada semua keluarga yang terpaksa berhadapan dengan penyakit yang dahsyat ini. ?#f**kcancer.”

Mengucapkan ucapan selamat kepada Jax dan keluarganya.

Kredit Foto: Instagram