Ianya di sini! Ianya di sini! Tayangan perdana musim lapan Peraturan Vanderpump .

Ia mungkin musim baru, tetapi kedua-duanya Toms , aka Tweedle Dee dan Tweedle Dum, masih bersiar-siar dalam pameran kereta sampingan itu. AYUH. Mereka bergegas ke restoran mereka, TomTom, dan bertegur sapa dengan gadis baharu itu, Dayna . Sandoval menjelaskan bahawa dia berasa seperti dia mengendalikan tempat itu, dan Schwartzie menyatakan bahawa mereka telah mengupah kakitangan terbaik yang pernah ada. Masuk Maks , pengurus besar TomTom. Dia adalah salah seorang daripada 'orang baharu' dalam rancangan itu, dan dia nampaknya cuba terlalu keras untuk menyesuaikan diri dengan Toms. Dayna, nyonya rumah, telah mencampuradukkan perniagaan dengan keseronokan, kerana dia dan Max telah bergaul, membuat perkara yang agak pelik di tempat kerja.

Ke SUR, Scheana sedang memberi nasihat kerja kepada Brett , lelaki baru. Entah bagaimana, dia tergelincir dalam fakta bahawa dia telah bercerai semasa latihannya, dan ini adalah percubaan yang sangat jelas untuk memberitahu dia bahawa dia berminat. Tetapi malangnya, kedua-duanya sudah berpaut dan Brett memberitahu dunia bahawa Scheana bukanlah seorang pencium yang hebat. Aduh.

'Saya rasa seperti latihan pertandingan saya benar-benar menyediakan saya untuk bekerja di sini.' OH TUHAN, Raquel . jangan risau. Kami tidak lupa bahawa anda adalah ratu cantik. Nampaknya Raquel sudah cukup letih LVP untuk mendapat pekerjaan di SUR, tetapi kita tidak boleh mengatakan perkara yang sama untuk boonya, James . James masih tidak dialu-alukan untuk bekerja di sana, dan Raquel mengakui bahawa sukar untuk dia menelannya.



Katie , LaLa , Ariana , dan Brittany tidak lagi bekerja di SUR . Itu akan menjelaskan semua penggantian. Tunggu — Scheana pernah berkencan dengan Max, GM di TomTom? Seberapa sumbang kru ini?!

Kembali pada HIDUP, Jax berbual tentang parti bujangnya dan memberitahu Scheana dan Brett tentang status semasanya dengan Sandoval. Jadi ternyata Sandoval terserempak daripada menjadi salah seorang lelaki terbaik Jax. Semuanya kerana Sandoval tidak menghadiri parti 'pra-sarjana' Jax. Tunggu, adakah itu satu perkara? Saya bau sedikit drama.

tinggal dan Beau membuat debut besar mereka. Mereka tiba di TomTom untuk makan dan kami mendapat tahu bahawa nenek Stassi, BFFnya, baru sahaja meninggal dunia. LVP pergi ke meja, mengusir Beau, dan bertegur sapa dengan Stassi. Stassi sedang melalui masa yang sukar, kerana dia berada pada tahap yang tinggi daripada buku terlaris NY Times, namun dia kehilangan salah seorang yang paling penting dalam hidupnya.

Untuk menukar topik, Stassi mula berbincang Kristen dengan LVP. Bunyi macam Kristen MASIH gila. Stassi menyatakan bahawa sejak akhir-akhir ini, keadaan agak tegang antara dia dan Kristen kerana dia berbohong tentang dirinya putus dengan Carter .

Keesokan harinya, semasa dia bersiap untuk pengebumian neneknya, Stassi mengisi Beau dalam rancangan kematian pilihannya (sangat gelap). Dia mengeluh bahawa mereka akan merindui pesta pindah rumah Katie dan Schwartzie untuk rumah baru mereka ( lihat foto di sini !). Saya suka cara Stassi memanggil semua orang kerana mempunyai rumah yang sama kerana #suburbia.

Dapatkan beban pemilik rumah ini yang berhijrah ke Lembah. Nampaknya, Sandoval dan Ariana memulakan keseluruhan pergerakan keluar dari trend Hollywood Barat dengan membeli a rumah $2 juta , dan mereka agak kesal kerana semua orang mengikutinya. Drama Jax dan Sandoval mula berkembang. Sandoval kecewa dengan Jax kerana dia pada dasarnya menyalin idea rumah mereka dengan ideanya Rumah $1.9 juta . Jax kecewa dengan Sandoval kerana dia tidak mengekalkan tugas lelaki terbaiknya.

YA. Dua perkara kegemaran saya: LaLa dan Villa Rosa. Agak luar biasa melihat LVP sebanyak ini, kerana dia merosotRHOBAdan saya sangat merinduinya. Dia cantik seperti yang saya ingat. Dia menjadi tuan rumah kepada LaLa, walaupun LaLa tidak lagi bekerja di SUR (sebab anda tahu, dia bergolek ke tempat di PJ). Saya mesti katakan, LaLa kelihatan luar biasa (baik, bukan dalam segmen pengakuannya). Dia memberitahu LVP bahawa dia telah sedarkan diri selama tujuh bulan. Dia selanjutnya menjelaskan bahawa sebahagian daripada menjadi sedar adalah membuat perubahan dengan orang lain; oleh itu, dia cuba menghubungi James. James MASIH tidak sedarkan diri.

Neraka yang suci. Kristen kelihatan seperti huru-hara panas. Dia jelas akan mengalami perpisahan, tetapi Stassi memanggil Kristen untuk berbohong. Adakah dia berpisah dengan Carter atau bukan?! Stassi kecewa dengan cara 'perkara berfungsi' untuk Kristen, kerana Kristen masih tidur dengan bekasnya tetapi mengatakan dia patah hati dan hancur. Stassi tidak dapat bersaing dengan pembohongannya.

Saya gembira Schwartzie berpakaian untuk parti pindah rumahnya. Dan Sandoval itu mendapat memo untuk memakai kasutnya yang menyala. Sejujurnya, saya tidak menyedari mereka membuat kasut jenis itu untuk orang yang berumur lebih dari lima tahun. Untuk memberinya masa skrin, Peter menarik Dayna ke tepi untuk menangani apa yang dia percaya adalah gajah di dalam bilik itu. TIDAK BOLEH. Dayna adalah salah seorang gadis di Sky Bar tahun lepas?! Peter mendakwa bahawa dia bermesra dengan Dayna, tetapi dia menafikannya. Kasihan, malang Peter. Sama ada sesh make-out anda sangat tidak dapat dilupakan sehingga Dayna tidak mengingatinya, ATAU anda hanya membuat ia menjadi #stayrelevant.

Brett dan Max bercakap tentang Scheana. Max memberitahu Brett bahawa Scheana seorang yang 'gila budak' dan Max membuat 'kesilapan menggantung' dengan Scheana sepanjang masa. Pada asasnya, Max menjadikan Scheana kelihatan seperti orang bodoh. Katie mendengar perbualan ini dan memberitahu Scheana tentang perjanjian itu. Scheana berhadapan dengan Max dan mula merengek-menangis kerana tersinggung. Pernah perasan bahawa orang yang mengulangi berulang kali bahawa mereka tidak gila sebenarnya ADALAH gila?

Saya gembira melihat bahawa walaupun mereka berpura-pura sebagai orang dewasa yang memiliki rumah dan segala-galanya, mereka masih mengikut telatah lama mereka: bertekak, bermain dengan mainan yang meletupkan. Biasalah. Bercakap tentang perkara biasa, Max cuba membawa Dayna keluar walaupun dia akan ke Palm Springs bersama Scheana minggu depan. BENAR-BENAR biasa. Walaupun redup, Dayna menerima dan mereka bercadang untuk pergi dating.

LaLa memutuskan untuk mengambil keputusan sendiri mengenai perpisahan Kristen/Carter ini. Dia bosan dengan Kristen menangis kerana Carter kerana dia tidak akan keluar, bla, bla, bla. Jadi, LaLa pergi ke inti isu. Dia meletakkan kepada Carter dan pada dasarnya memberitahu dia bahawa dia 'menghisap nyawa' daripada Kristen. Carter cuba mempertahankan dirinya dengan melemparkan Kristen ke bawah bas. Siapa yang bercakap benar di sini? Ya, saya dapati bahawa setiap cerita mempunyai dua sisi, tetapi Carter mengatakan satu perkara tentang Kristen dan Kristen mengatakan bahawa dia pada dasarnya tidak menerima sambutannya.

Adakah Jax dan Sandoval mengenali antara satu sama lain? Betapa janggalnya perkenalan di tepi kolam itu? Sandoval menjelaskan bahawa situasi pembelian rumah terasa seperti 'sekali naik' sepanjang masa. Jax terdengar seperti setiap gadis yang pernah berkahwin kerana dia terus menggunakan itu sebagai tongkatnya. Dia menangis kerana Sandoval tidak membantu atau berada di sekelilingnya, tetapi akhirnya, Jax membawa Sandoval kembali. Dan kini dia mempunyai dua lelaki terbaik lagi. Masukkan gulungan mata di sini.

Tidak semua dapat diselesaikan pada pindah rumah ini. Selepas perbualannya dengan LaLa, Carter menemui Kristen dan memberitahunya apa yang berlaku, dan gadis-gadis itu memandang dengan jijik. Pada asasnya, 'Carter mempunyai semacam kuasa pelik terhadap Kristen.' Di satu pihak, Kristen menangis tentang meneruskan dan 'melakukan yang terbaik yang saya boleh untuk bahagia.' Sebaliknya, dia membenarkan Carter memberitahunya bahawa dia mencintainya. Walaupun mengelirukan, saya tidak jelas mengapa mana-mana daripada mereka memasukkan diri mereka ke dalam perniagaan Kristen, selain fakta bahawa mereka bosan dengan Kristen menangis serigala. Selepas keadaan semakin memuncak antara LaLa dan Kristen, Katie menjerit, 'Berhentilah!'

Dan dengan itu, Kristen yang mabuk terhuyung-hayang keluar dari parti, dan nampaknya beberapa perkara tidak pernah berubah.

BERITAHU KAMI – PEMIKIRAN TENTANG EPISOD PERDANA PERATURAN VANDERPUMP?