Kita semua tahu sudah tentu ada cukup drama untuk tiga bahagian pertemuan semula Peraturan Vanderpump …persoalannya, berapa lama lagi sebelum ini Scheana menyebut Rob ???…Dalam perkataan LVP , “Biar permainan bermula!”

Andy Cohen tidak membuang masa dan mula mengejar krew. 'Nampaknya dengan kumpulan ini, keadaan sentiasa berubah.' Andy pergi berkeliling bertanya kepada setiap ahli pelakon tentang status hubungannya dan bila dia sampai James , dia biarkan ia koyak. “James, awak masih bersama Logan ?” YAS.

Perkara pertama yang ingin dibincangkan oleh Andy ialah Jax / Iman skandal menipu. Betapa menyeramkan Jax apabila dia bersandar padanya Brittany dan menyatakan di telinganya, 'pertama sekali, saya sayang awak?' Saya benar-benar terlupa betapa kacaunya hubungan seks dengan Faith ini. Maksud saya, pertama sekali, Jax menipu. Kedua, dia melakukan ini semasa Faith bertugas sebagai pembantu kesihatan di rumah di rumah seorang wanita tua….dan oh ya, wanita tua itu sedang tidur di rumah itu. Saya tidak boleh BERURUSAN dengan ini. Andy ingin tahu, 'Adakah anda cuba mensabotaj hubungan anda?' Jax bertindak balas dengan mengatakan ini adalah apa yang dia lakukan dengan setiap hubungan. Dia cuba merosakkannya. Ya, saya juga tidak faham.

Bagaimanapun, Jax melakukan yang terbaik untuk menjelaskan apa yang ada dalam otak kacangnya pada masa itu dengan berkata, 'Ia boleh menjadi lubang di dinding'...dia hanya mahu perhatian daripada sesiapa sahaja. Sangat kasar. Jax juga mendakwa dia tidak pernah benar-benar berasa 'buruk' tentang sesuatu sebelum ini dalam hidupnya, tetapi kali ini, keadaannya berbeza. Nampaknya reiki benar-benar berkesan untuk Jax! (masukkan gulung mata di sini.)

Kemudian, LaLa menerangkan sebab dia mahu kembali ke restoran LVP. Kita semua tahu dia hanya mengidam masa siaran itu, tetapi LaLa berkata, 'Saya rasa buat pertama kalinya ia adalah tempat yang selamat untuk berada.' Betul. Scheana menggunakan segmen ini sebagai peluangnya untuk menghina LaLa, kerana dialah yang menyuruh LaLa kembali, dan sekarang atas sebab tertentu, LaLa tidak menyukai Scheana. LaLa bosan mendengar Scheana bercakap tentang dirinya sepanjang masa dan Scheana bosan dengan betapa 'kurang ajar' LaLa dalam temu bualnya untuk rancangan itu. Dia bercakap tentang Scheana dari semasa ke semasa dan Scheana berasa diserang. Untuk rekod, anda ADALAH pekak, Scheana.



Seterusnya: James Kennedy . James menafikan SEBARANG jenis hubungan dengan sahabatnya, Logan. Dia mendakwa dia lurus dan dia masih berkencan Raquel . Saya tidak membelinya, tetapi apa sahaja. entah bagaimana, Kristen terlibat dalam perbualan ini sejak dia pernah berkencan dengan James dan 'mengenainya dengan baik.' Kristen percaya di mana ada asap, ada api dan menyindir bahawa dia telah mempersoalkan seksualiti James pada masa lalu juga. Rasanya kita tidak akan tahu.

Apabila bercakap tentang hubungan yang mengecewakan musim ini, milik Stassi tinggi di radar. Stassi menyatakan bahawa ia 'mengerikan' untuk menonton hubungan dia dengan Patrick terungkap di TV untuk tatapan dunia. Bekas dia sekarang, Patrick, kurang ajar dan sombong dan saya gembira melihat dia pergi. Seronok melihat geng itu bersuara di sekelilingnya dan menyedarkannya bahawa dia benar-benar troll. Malah Schwartzie dan Sandoval beritahu Stassi bahawa mereka tidak menyukai Stassi semasa dia bersamanya. Stassi menjelaskan bahawa dia 'tunduk patuh' dengan Patrick dan kini berada dalam hubungan yang lebih sihat. (Saya telah menyemaknya di Instagram. Naik taraf!)

Ah ya. Kini tiba masanya untuk beralih ke Tom / Ariana segmen kurang seks. Betapa janggalnya untuk membincangkan isu keintiman semasa bos anda pada asasnya menggosok siku dengan anda di set? Ariana memukul dirinya sendiri dan menunjukkan betapa dia tidak selamat, tetapi menyatakan bahawa hubungannya dengan Sandoval JAUH lebih baik hari ini.

Andy menyatakan dia mahu menukar gear daripada konvo ini, dan budak lelaki dia pernah. Kami pergi dari mendengar tentang Sandoval yang cuba melompat ke tulang Ariana, kepada Kematian bapa Jax . Sungguh menyedihkan mendengar semua butiran dan melihat pecahan Jax. Setiap ahli pelakon melakukan yang terbaik untuk menahan air mata mereka apabila Jax tersedak. Brittany adalah malaikat penjaga Jax sepanjang keseluruhan proses dan semoga dia akhirnya melihat betapa hebatnya dia sebenarnya. Gila bagaimana 'perkara yang paling mengerikan' boleh membawa pasangan ini kepada kebahagiaan. Jax selanjutnya menyatakan, 'Saya tidak pernah pergi ke pengebumian dalam hidup saya,' jadi saya tidak dapat membayangkan betapa sukarnya ini untuknya. Kemudian, Jax menjelaskan bahawa dia merasakan seperti ayahnya telah 'mengambil alih' tubuhnya dan jika Brittany hamil, dia akan menerima pembiakannya dengan tangan terbuka. Bercakap tentang 180!

LVP mula menyentuh tentang kemajuan TomTom dan jelaskan bahawa Tom 1 dan Tom 2 ialah 'rakan kongsi JUNIOR, rakan kongsi yang sangat Junior.' Seseorang lebih baik beritahu Sandoval kerana lelaki ini pada asasnya berpendapat dia adalah LVP yang dijelmakan semula. Schwartzie nampaknya memahami peranannya dengan lebih baik: 'Kami tidak mempunyai idea seks, tetapi kami melakukan beberapa foreplay.'

Sandoval merengek dan LVP menyatakan bahawa dia 'menyokong' idea budak lelaki itu, tetapi pada penghujung hari, dia adalah jurujual dan dia tahu apa yang dia lakukan. Maksud saya, dia memiliki beberapa restoran, jadi dia mesti melakukan sesuatu dengan betul. LVP seterusnya menjelaskan bahawa dia masih belum menunaikan cek Toms dan nampaknya terdapat banyak butiran yang perlu diseterika. 'Nama kami mempunyai nilai tertentu, jika tidak, anda tidak akan menamakannya begitu.' Sentuh, Sandoval. Kecuali, mungkin anda sepatutnya lebih bertanggungjawab dan tidak mengambil gambar FireBall sebelum mesyuarat anda dengan LVP di Vegas. Hanya mengatakan…

Bercakap tentang Vegas… lampu sorot diteruskan Scheana , yang SANGAT sibuk di Las Vegas dalam 'lakonannya.' Puh-Lease. Nampaknya semua orang bosan dengan Scheana, kerana dia seorang kawan yang buruk (lihat: LaLa ) dan sangat mementingkan diri sendiri. (Tiada satu pun daripada ini mengejutkan saya). Semua orang melelapkan mata, tidur palsu, berdengkur, dsb. semasa Scheana menceritakan versi PANJANG hidupnya dengan Rob . Scheana menjelaskan bahawa Rob menarik diri dan perpisahan itu berlaku dua minggu selepas persembahan selesai. Scheana masih tidak pasti sama ada perpisahan itu adalah langkah yang dikira. 'Apa yang paling mengecewakan' Kristen, 'ialah Rob menunjukkan kesesuaian bahawa Rob tidak mahu menjadi sebahagian daripada rancangan itu, dan kemudian muncul di setiap acara' dan memalukan Scheana. Tidak sejuk.

Apabila Andy bertanya kepada Jax bagaimana perasaannya tentang dakwaan Scheana bahawa dia diancam oleh Rob, Jax melemparkan penghinaan demi penghinaan kepada Scheana. Kemarahan Jax semakin tidak terkawal dan sebelum kita sedar, Jax menceritakan tentang bagaimana Scheana tidak pernah menelefon apabila bapanya meninggal dunia. Sebaliknya, dia hanya menghantar teks. Scheana, yang jelas sangat terguncang, meluncur laju dan menggunakan 'masa berhenti menangis' untuk merapikan rambut dan solekannya dengan mudah.

Sebagai Jax terus memaki hamun dan meracau dan ahli pelakon cuba menenangkannya dengan mengatakan bahawa dia “menyelewengkan kemarahannya kepada Scheana ,” Ariana menyelinap pergi untuk memeriksa rakannya. Ia adalah bedlam di set dan Jax menghampiri kemarahan mata liar yang kita tahu dengan baik. Tiada siapa yang boleh menenangkan Jax. Sandoval meneguk kelalangnya. Andy kelihatan prihatin. Dan di bilik persalinan, Scheana merenung, 'Mengapa ini lebih sukar daripada perceraian saya?' Dan itu, kawan-kawan saya, adalah pembalut pada bahagian satu. #PoorMikeShay

Kredit Foto: Nicole Weingart/Bravo

BERITAHU KAMI – FIKIR-FIKIR MENGENAI PERATURAN VANDERPUMP REUNION BAHAGIAN 1? ANDA FIKIR JAX DAH BERUBAH? ADAKAH JAX TERLALU JAUH DALAM MENYERANG SCHEANA ATAU ADAKAH DIA AKAN DATANG? ADAKAH ANDA FIKIR ROB ITU PHONY?