Tom Sandoval dan Ariana Madix muncul pada Dewan Tamron rancangan bual bicara siang hari pada hari Jumaat, di mana mereka membuka tentang mereka pemikiran tentang perkahwinan dan rumah baru mereka.

Sambil turut mempamerkan beberapa resipi daripada buku koktel mereka ,Koktel AF Fancy, Tom dan Ariana mendedahkan jika mereka terbuka untuk perkahwinan masa depan sebelum menangani tindak balas yang mereka terima di rumah mereka semasa musim kelapan. Mereka juga menjawab soalan tentang sama ada mereka menggigit lebih daripada yang mereka boleh 'mengunyah secara kewangan' dengan harta itu.

'Saya tidak fikir ia sesuatu yang kami rancang untuk lakukan dalam masa terdekat,' kata Sandoval mengenai perkahwinan pada episod 29 Mei. Pertunjukan Dewan Tamron . “Ia bukan sesuatu yang kami rasa kami perlukan. Kami baru sahaja mencapai komitmen selama tiga puluh tahun dengan rumah ini.”

'Itu lebih lama daripada kebanyakan perkahwinan,' kata Ariana.

Menurut Ariana, keputusannya untuk tidak mengikat janji sama sekali tidak bermakna dia menentang idea perkahwinan.



'Anda tahu, sudah tentu, semua orang harus melakukan apa yang menggembirakan mereka, apa yang mereka mahu lakukan,' kongsinya.

Mengenai banyak komen negatif yang telah dibuat tentang dia dan Sandoval rumah $2 juta di Valley Village, Ariana berkata dia tidak begitu faham mengapa orang ramai sangat kecewa dengan keputusan mereka untuk membeli pad yang begitu mahal dan meluangkan masa menghias.

“Sukar untuk memberikan reaksi secara jujur ​​kerana saya, saya tidak tahu, saya tidak pernah – tidak mencakar tanduk saya sendiri – tetapi saya tidak benar-benar melihat diri saya mendekati apa-apa sebagai orang dewasa di mana saya telah gagal jadi saya tidak 'Saya tidak tahu mengapa mereka akan berusaha keras untuk saya gagal kali ini,' jelas Ariana.

Tamron kemudiannya menyoal Sandoval dan Ariana sama ada mereka mampu dari segi kewangan atau tidak untuk memikul tanggungjawab yang begitu besar.

'Anda tidak menggigit lebih daripada yang anda mampu mengunyah kewangan dengan rumah ini?' dia bertanya.

'Oh tidak, kami pergi ke bawah. Kami pergi ke bawah,” dedah Ariana.

Kredit Foto: Kathy Hutchins/Shutterstock.com