Kredit: Charles Sykes/Bravo

Lindsay Hubbard kini mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku pada malam Amanda Batula 's perkahwinan - selepas Austen Kroll menuduhnya memukul dia semasa dia menjalinkan hubungan dengan Carl Radke .

Lelaki berusia 36 tahun itu, yang kini bertunang dengan Carl, pernah mengalami rasa janggal separuh romantik dengan Austen , yang muncul dalam kedua-duanya Rumah musim panas dan Rumah Musim Sejuk . Dalam episod baru-baru iniRumah Musim Sejuk, Austen menyindir dia tidak sesuai semasa bermalam di bilik hotelnya.

'Carl, dia [menginap] di hotel yang berbeza,' kongsi Lindsay dalam wawancara 30 November dengan Kami Mingguan . “Saya rasa kerana dia mempunyai banyak tugas di majlis perkahwinan ini. Dia merasmikan, dia adalah lelaki terbaik bersama, anda tahu, dan dia sedar, bukan? Jadi, saya rasa dia mahu fokus. Dia mahukan privasinya.”

Menurut Lindsay, Carl menurunkan sekumpulan orang di hotel yang berbeza pada petang itu sebelum dia dan Austen memesan makanan segera, bercakap, dan minum di bilik Austen.

'Kami hanya duduk dan berbual tentang, anda tahu, mengimbas semula perkahwinan. Seperti, anda tahu, 'Bagaimana ia melihat Ciara [Miller] ?’ Anda tahu, apa sahaja. Seperti, kami melihat begitu banyak orang yang berbeza. Dan itu sahaja,” kata Lindsay, mendakwa dia kemudian mahu menonton filem.



“Saya hampir pengsan serta-merta dan itulah yang sebenarnya. Ia adalah pengsan yang sangat tidak bersalah. Bagi sesiapa yang mengenali saya, saya tidur sangat nyenyak, dan saya hanya tidur seperti mumia atau seperti anda mengebumikan saya atau sesuatu,” jelasnya.

Pada rancangan itu, bagaimanapun, Austen mempunyai versi acara yang berbeza.

'Tiba-tiba, saya bangun dengan tangannya di atas batang saya,' katanya, menerusi Us Weekly. Apabila seorang bintang lain bertanya sama ada Lindsay cuba tidur dengannya pada masa itu, Austen menjawab, 'Ya. Fakta.”

Lindsay menangani dakwaan ini dalam wawancaranya baru-baru ini. 'Rasanya seperti dia melakukan yoga kerana ia hanya terasa seperti peregangan kepada saya,' sindirnya. 'Saya tidak fikir dia percaya ceritanya sendiri.'

Dia kemudian mencadangkan mengapa Austen akan membawa cerita ini.

“Dia mahu membawa Olivia [keRumah Musim Sejuk], dia tidak boleh membawa Olivia, kerana kini Ciara marah kepadanya lagi kerana tidak menghormati perasaannya dan mahu, seperti, mengarak Olivia di hadapan Ciara. Dan, jadi, dia cuba untuk kembali mesra dengannya. Tetapi kemudian saya muncul dengan Carl dan kami, seperti, dalam fasa bulan madu kami, lovey-dovey, dan dia seperti, 'Aha, saya hanya perlukan kemenangan.' Anda tahu? Dan saya rasa dia hanya mahu berasa seperti dia telah menang dalam semua kekacauan ini,” kata Lindsay.

Tuduhan itu, bagaimanapun, tidak menjejaskan hubungannya dengan Carl.

'[Carl] tahu saya akan memberitahunya seperti, 'Hei, anda tahu, ini berlaku,' tetapi saya tidak perlu mengatakannya kerana ia tidak pernah berlaku. Dan saya tidak akan malu dengan sesuatu yang tidak pernah berlaku,” kongsinya. 'Keseluruhan situasi yang menyentuh hati orang bodoh ini, seperti, bukan juga gaya saya.'

Lindsay kemudian membincangkan konfrontasi pada skrin yang tidak selesa dengan bekasnya Jason Cameron , yang mempersoalkan mengapa dia mendedahkan keguguran mereka secara terbuka.

“Saya sangat kecewa selepas perbualan itu. Saya pada dasarnya tidak bercakap dengannya sejak itu kerana saya hanya fikir ia adalah perkara yang benar-benar kacau untuk dilakukan,” katanya kepada outlet . 'Seperti, walaupun anda melakukannya untuk mempunyai sesuatu untuk dibincangkan atau untuk kaitan, jangan gunakan trauma saya untuk kaitan anda. Di situlah saya membuat garisan, itu sama sekali tidak boleh diterima untuk saya.”

Semasa adegan itu, Jason mendakwa dia tidak terlibat dalam keputusan Lindsay untuk berkongsinya secara terbuka dan mencadangkan dia buta.

“Saya hanya terkejut kerana saya menyedarkannya. Jadi, apabila dia bercakap tentang perkara itu kepada umum, apa yang dia maksudkan ialah saya berkongsinya di Summer House dengan kamera Summer House bergolek. Tetapi cara saya berkongsinya di Summer House adalah dengan Carl, kawan baik saya. … Ia adalah cara saya selesa berkongsi cerita itu di rancangan TV kami,” kata Lindsay.

Menurut Lindsay, dia memberitahu Jason tentang rancangannya untuk membincangkannya di kamera 'sebelum penggambaran dimulakan,' dan bekas pasangan itu merakam adegan bersama mengenainya.

'[Adegan] dipotong, ia tidak pernah digunakan, ia berada di blok pencincang, dan mereka menyuntingnya atas apa jua sebab. [Tetapi], seperti, anda berada di sana secara fizikal apabila perkara ini didedahkan kepada umum jadi mengapa sekarang anda datang kepada saya sembilan bulan kemudian untuk membuat saya rasa bersalah kerana tidak memberitahu anda?” tanya bintang itu.

“Saya akan sentiasa dan selama-lamanya memikirkan tentang keguguran ini, dan ia tidak akan meninggalkan saya. Saya selalu seperti, 'OK, sekurang-kurangnya ia berlaku dengan seorang lelaki yang baik ... dan dia sangat hebat,' dan saya hanya mempunyai perkara yang paling menakjubkan untuk dikatakan tentang dia. … Sekarang di sini dia memalukan saya tentang sesuatu yang saya sudah rasa malu,” tambah Lindsay.

Bravolebrity meneruskan, 'Dia sebenarnya membuat podcast pada bulan Jun dan bercakap tentang semua perkara ini ... dan pada dasarnya saya menghantar mesej kepadanya dan berkata, 'Saya tidak memerlukan kebenaran anda untuk bercakap tentang badan saya dan apa yang berlaku kepada saya dan Fakta bahawa anda pergi ke podcast ini dan anda fikir ini boleh diterima adalah sangat menyedihkan dan kecewa.' Dan dia tidak pernah membalas saya.'

Rumah Musim Sejukmusim kedua disiarkan pada hari Khamis pukul 9/8c di Bravo.